-balder- Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Jeg har kjøpt et nytt grafikkkort (se signatur) Kjører 3D Mark får brukbar score, men når jeg sammenligner på sidene til madonion ser jeg at alle knuser meg i nature testen (jeg får 25.5 fps) Men derimot High Polygon Count (1&8 light) går jeg skyhøyt over de fleste 18.0 og 5.6 MTriangels/s. Noen som veit hva dette kommer av?? kjører kortet på 218/475 (det er max på dette kortet) og FSB på 140 (også max av hva maskina kan fordøye) Lenke til kommentar
-balder- Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 24.2 MTriangels/s på 1 light skulle det være :smile: Lenke til kommentar
tt22 Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Aner ikke hvorfor du får så lite på nature. Se om du har ansiotropic filtering enabled eller kanskje AA :smile: Den høye scoren på polygon count kommer sikkert av at 27.xx driverne scorer mye høyere på dette en forgjengerne Lenke til kommentar
-balder- Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 AA står ikke på, det har jeg brent meg på før, men skal sjekke den andre når jeg kommer hjem fra jobb takk for raskt svar :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå