Dompappen Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Jeg er en gutt på 28 år, og tro det eller ei, men jeg er jomfru. Det ligger ingen personlige grunner bak - det har bare blitt sånn. Dette er ikke noe jeg skammer meg veldig over, og jeg føler meg veldig trygg på den personen jeg er. Jeg er imidlertid litt usikker på hvordan andre personer oppfatter dette. Vil dere si at dette er negativt, positivt eller spiller det ingen rolle? Mitt inntrykk er at mange personer har nedlatende holdninger mot personer som er i min "situasjon". Lenke til kommentar
Dompappen Skrevet 31. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2017 Jeg tenker først og fremst med tanke på en dating-setting. Vil dette være skremmende for dere jenter? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Ikke tenk så mye over det. Anonymous poster hash: 3b937...a84 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Snart 36 og Jomfru Kan ikke savne noe man aldri har prøvd 5 Lenke til kommentar
Graf1ga Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Visst dette er noe du ikke skammer deg over, så er det heilt greit. At du skal bry deg om hva andre mener om dette blir meningsløst, at folk har slike barnslige fordommer rundt dette er vel ikke noen hemmelighet, men folk flest er jo idioter Du trener jo ikke være åpen om at du ikke har debutert seskuelt til personer rundt deg, dette er jo som sagt en privatsak. Du finner nok ei jente der ute som sikkert vil ha både sex og et forhold. No hurry m8, jeg er 28 selv, debuterte første gang når jeg var 19 i fylla, ikke akkurat noe å skryte av. Liker meg egentlig godt som singel, damer er stress!! 5 Lenke til kommentar
blured Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Dømmer ikke folk på antall seksualpartnere. Derimot vil jeg si at du har gått glipp av mye livserfaring (og glede) ved at du enda ikke har opplevd det å stå et annet voksent menneske så nært som man gjør når man er kjærester. Og det er vel akkurat det en du dater kanskje vil undre seg over også, hvorfor og hva slags liv har du levd hittil som har ført til at du i en alder av snart 30 enda ikke har truffet noen eller ligget med noen. Når det er sagt så trenger du ikke si til en du dater at du er jomfru. Det er bare å ty til tinder/byen + alkohol, for å få det overstått. Ta litt større sjanser. 1 Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Ingen som bryr deg utenom deg selv. Nå ligger det i menneskets instinkt at vi blir litt kjønnsmodne i 20-åra, så kanskje du ville vurdert å utforske litt? Kan jeg spørre om det er noen grunn til at du fortsatt er jomfru? Fra et medisinsk perspektiv, så er mangel på sexlyst forbundet med en del hormonelle tilstander. Ikke at jeg skal komme med en bastant påstand om at du har mangel på hormoner, men siden temaet først er oppe kan det jo være verdt å nevne. Lenke til kommentar
Dompappen Skrevet 1. april 2017 Forfatter Del Skrevet 1. april 2017 Det er ingen spesiell grunn for at det er blitt sånn. Tror det bare skyldes en dårlig kombinasjon av å være sjenert og kresen. Den hormonelle balansen bekymrer jeg meg ikke for. Jeg har et ganske bra sex drive, og er opptatt av temaet. Har bare ikke utforsket med noen andre ennå. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Tror ikke jeg følger normalen med min resonnering, siden folk flest virker til å ønske seg en partner med minst mulig historie og min mistanke er at dette kommer av usikkerhet. Folk er redde for å bli sammenlignet med potensielle rivaler. Personlig så teller mangel på erfaring som en bakdel. Det forteller meg at personen ikke har min sexdrift, at personen ikke deler mine verdier og at det vil kreve tålmodighet for å få et godt sexliv. Dessuten vil jo noen som har hatt svært få partnere ha mye sterkere minner og inntrykk om sine tidligere partnere enn noen som har hatt mange og ikke lenger har sex på en pedeststall samtidig som du kan føle deg trygg på at personen har smakt på de forskjellige rettene og valgt deg som det beste alternativet. Det skal sies at min samboer er en av disse - hun har så å si null erfaring før meg og det har til tider bydd på frustrasjon men det er selvfølgelig mange faktorer som spiller inn i et godt samliv. Mitt tips er å slappe av, ha det gøy og nyt kroppen din alene og sammen med andre. Det er bedre å angre på noe man har gjort enn noe man aldri fikk gjort. 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Jeg er en gutt på 28 år, og tro det eller ei, men jeg er jomfru. Det er bare uvanlig. Ikke noe mer eller mindre enn det. Hva andre folk mener eller synes om det er irrelevant. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Jeg er en gutt på 28 år, og tro det eller ei, men jeg er jomfru.Det er bare uvanlig. Ikke noe mer eller mindre enn det. Hva andre folk mener eller synes om det er irrelevant. Når man opplever å bli dumpet på grunn av det synes jeg det blir feil å kalle det irrelevant Anonymous poster hash: ebd99...972 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Da fant du i hvert fall ut at du var sammen med feil person, som la for mye energi i de verdiene. Det skal ikke ha noe å si for partneren om du er jomfru eller ikke, det er en høyst og helt personlig og privat ting, som du kan holde for deg selv om du vil. Skal ikke måtte behøve å lyve. Men hvis du forteller det, så finner du i det minste ut om den andre parten legger for mye vekt på det, bryr seg mer om sex-biten og ikke nok i dine personligheter... som burde være hoved"attraksjonen". 1 Lenke til kommentar
krihoy Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Absolutt ikke noe å skamme seg over. Den rette vil ta deg for den du er uansett Tror uansett det er litt mer vanlig enn hva folk skulle trodd også. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Det tror jeg også Det er nok mange jomfruer av begge kjønn i både 20 og 30 årene. Jeg personlig hadde synes det hadde vært kult om jeg traff ei som var jomfru i tjue årene Har aldri "tatt" en jomfrudom så langt som jeg vet 1 Lenke til kommentar
Stian Hammer Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Jeg tenker først og fremst med tanke på en dating-setting. Vil dette være skremmende for dere jenter? Er det ikke heller omvendt? At alle jenter vil være sammen med deg fordi de tror du ikke er en rundbrenner/er trofast? Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 6. mai 2017 Del Skrevet 6. mai 2017 Sex er èn ting. Forhold noe helt annet.Er 36 selv og har vært i forhold mer eller mindre kontinuerlig siden jeg var 18-19. Faktisk ganske lei av dramatiske kvinnfolk Sex derimot er ikke noe jeg ville vært foruten. Heldigvis har det for meg ikke vært noe vesentlig problem. Hvis dere sliter med å komme i kontakt med jenter så prøv for all del en eskortetjeneste. Det finnes faktisk greie, norske jenter som driver med det også, som verken er undertrykket eller har hallik, men har det gøy med det de gjør. Lenke til kommentar
Forbannadrittonge Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Bryr meg en faen i hva andre er. Viktigste er at jeg får sex. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Sex er èn ting. Forhold noe helt annet. Er 36 selv og har vært i forhold mer eller mindre kontinuerlig siden jeg var 18-19. Faktisk ganske lei av dramatiske kvinnfolk Sex derimot er ikke noe jeg ville vært foruten. Heldigvis har det for meg ikke vært noe vesentlig problem. Hvis dere sliter med å komme i kontakt med jenter så prøv for all del en eskortetjeneste. Det finnes faktisk greie, norske jenter som driver med det også, som verken er undertrykket eller har hallik, men har det gøy med det de gjør. hva er en eskortetjeneste? Anonymous poster hash: 66d97...cd2 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 hva er en eskortetjeneste? Anonymous poster hash: 66d97...cd2 Kvinner som har sex mot betaling, men ikke er typisk vanlige prostituerte eller har hallik. Mange av dem trives stort sett i jobben sin. Velg en som virker oppegående, helst en norsk dame. Du kan opplyse om at det er din første gang og at du f.eks ønsker "girlfriend experience" Kjenner et par stykker som var i samme situasjon som trådstarter som har gjort det, og de var veldig fornøyde. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Jeg er en gutt på 28 år, og tro det eller ei, men jeg er jomfru. Det ligger ingen personlige grunner bak - det har bare blitt sånn. Dette er ikke noe jeg skammer meg veldig over, og jeg føler meg veldig trygg på den personen jeg er. Jeg er imidlertid litt usikker på hvordan andre personer oppfatter dette. Vil dere si at dette er negativt, positivt eller spiller det ingen rolle? Mitt inntrykk er at mange personer har nedlatende holdninger mot personer som er i min "situasjon". Det er bedre enn å knulle rundt på måfå, men nå er du godt voksen og det er ingen grunn til å vente lenger. Anonymous poster hash: b7d6e...b33 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg