DontTouchMyPhone Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Jeg har visst ikke Apple Mobile Device USB driver, og lurer på hvorfra jeg trygt kan laste ned denne? Den dukker ikke opp i apple updates heller, og siden jeg ikke finner den under usb-enheter er det kanskje ikke så rart at iTunes ikke finner iphonen min. Noen som kan gi meg et tips om hvor denne driveren kan lastes ned, og hvor den skal lagres på maskinen? Når jeg søker på det selv dukker det opp så mange sider som jeg syns ser noe lugubre ut, så jeg tør ikke riktig å laste ned på egenhånd... Lenke til kommentar
covah Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Følger ikke den med når du installerer iTunes? Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 31. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2017 Det var det jeg trodde også, men borte er den. Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Den skal følge med iTunes. Har du prøvd å avinstallere iTunes, ta en omstart og installere det på nytt? Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 31. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2017 Nei, det har jeg ikke gjort. Sikkert at jeg ikke mister alle sangene da (har ganske mange etterhvert)? Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 31. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2017 Nå har jeg avinstallert og installert itunes på nytt, og sett etter at alt programvare er up to date både på pc og mobil. Slått både maskin og mobil av og på. Likevel får jeg opp følgende når jeg gjør en diagnostikk i iTunes: Lenke til kommentar
covah Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Prøvd en annen kabel/usbport? Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 31. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2017 (endret) Har bare èn kabel, men den fungerer jo til lading osv., er helt ny. Og har prøvd alle usb-portene jeg har, og dataen finner jo telefonen, er bare itunes som ikke gjør det..merkelige greier... Endret 31. mars 2017 av Omicron2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Får du opp noen melding på telefonen, som ber deg bekrefte at datamaskinen får tilgang til telefonen? Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 1. april 2017 Forfatter Del Skrevet 1. april 2017 Det som skjer når jeg kobler til telefonen er at det kommer en beskjed på mobilen med "Vil du gi denne enheten tilgang til bilder og videoer? Denne enheten vil ha tilgang til bilder og videoer mens den er koblet til iPhone." og så kan jeg tillate eller ikke tillate. Det som skjer på dataen er at filutforskeren (eller hva det heter) popper opp på "Denne PCen - Apple Iphone". Det er det hele. Dette skjer uansett om Itunes er i gang eller ikke. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Follow these steps to reinstall the Apple Mobile Device USB driver: https://support.apple.com/en-us/HT204095 Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 4. april 2017 Forfatter Del Skrevet 4. april 2017 Etter å ha fulgt oppskriften under "Removing and reinstalling iTunes and other software components" litt ned på denne siden, så gikk det greit. Takker for alle innspill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå