AssMan2003 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Mens jeg sitter å spiller NFS Underground hopper den plutselig ut i windows hvor det popper opp et vindu som sier at tempen er for høy og at maskinen vil restarte om 30sec.. Har PCAlert, men vinduet kom ikke fra pcalert, for der er max temp satt til 70'c.. Tempen pleier å ligge mellom 46-49c og den føk opp i 57, der har den lugget siden. Har nettopp byttet kabinett, har nå 3 kabinett-vifter.. CPU viften er en boxed-kjøler som kom med min 1.8 P4.. Noen som vet ka dette kan være? Og skal ikke en p4 tåle ganske høy temp? Endret 4. desember 2003 av AssMan2003 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Tempen øker såklart når du starter et spill, fordi da øker arbeidsmengden på CPU. Men at den skal hoppe så høyt er vel rart. Jeg ville prøvd å kjøre med kabinett døra åpen ei lita stund, for å se om det er luft gjennomstrømninga som er dårlig. Ellers muligens gå til anskaffelse av en bedre kjøler P4 tåler ikke så altfor høye temperaturer nei Endret 7. desember 2003 av apollox Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Selv en temp på 57 grader reagerer ikke en p4 på så her må vere noe galt ja. Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Og skal ikke en p4 tåle ganske høy temp? oisan, 57c grader syns jeg var litt i det meste laget ja. kansje du burde bytte ut cpu vifta di, med en kraftigere en? jeg liker ikke og har høyere temp enn 50-53C grader. liker meg best Under 50C grader! Lenke til kommentar
AssMan2003 Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Takker.. Går til innkjøp av en ny kjøler.. På tide med en tur på 3DfxCool God Jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå