Gå til innhold

Alright gaming PC til ca 8-9000

Anbefalte innlegg

Hei,

Har tenkt å kjøpe en gaming PC til rundt 8-9000, og jeg har ganske lite peiling på hva som er bra av

komponenter nå om dagen (over 10 år siden jeg kjøpte ny pc). Jeg har tenkt å spille mest BF1 og The Witcher 3 i første runde.

Jeg har vurdert denne https://www.komplett.no/product/11145 , men tenkte å forhøre meg her først. Er det en OK pris ? Klarer denne pcen å kjøre BF1 og Witcher på Ultra/High? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ultra vil bli vrient. Du bør oppgradere så du får et 6GB 1060-kort. Det er helt greie og konkurransedyktige priser på Komplett's PC'er, men hvis du jakter litt så får du nok litt mer for pengene. Elkjøp og Expert har ganske ofte greie tilbud på ASUS, MSI, etc. PC'er.

Lenke til kommentar

Ultra vil bli vrient. Du bør oppgradere så du får et 6GB 1060-kort. Det er helt greie og konkurransedyktige priser på Komplett's PC'er, men hvis du jakter litt så får du nok litt mer for pengene. Elkjøp og Expert har ganske ofte greie tilbud på ASUS, MSI, etc. PC'er.

Fant denne hos Elkjøp: https://www.elkjop.no/product/data/stasjonar-pc/ACDGB1PEQ037/acer-predator-g3-710-stasjonar-gaming-pc

Får 6GB skjermkort + 16GB ram

Lenke til kommentar

Sett på bruktmarkedet? Om du skanner bort dem som skal ha fullpris + byggepåslag, så ligger du i området hvor det bør være mulig å oppdrive en maskin med GTX 1070, 6600K, og 16GB ram. 

Her er en som har prøvd seg med 9000,- for GTX 1070 + i5 6500.

Nå er prisen satt ned til 7500. Bud på 8k for 6600k "oppgraderingen" han reklamerer for, så har du 1k du bruker på 256GB SSD.

Det dukker helt sikkert opp flere slike. Det er heller ingen skam å legge inn et litt lavere bud om annonsen er 3-5 dager gammel.. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...