TBJ Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Hei Noen som har en god løsning på hvordan jeg kan kopiere filer frem og tilbake til min (urota) Android telefon? Jeg har en fil på min PC som jeg skulle kopiert over til /storage/emulated/o/Tasker/config/user Jeg orker ikke kabel. Jeg er overbevist om at det finnes en mer elegant løsning. Lenke til kommentar
Skrotnes Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Hvilken versjon av Android kjører du? Og er det en Android med masse ekstra bloatware fra en telefonprodusent? Jeg vet at f.eks. Samsung pleide å ha en file explorer på telefonene sine en gang i tiden, i det minste. Hvis du ikke har dette på telefonen din kan du forsøke å laste ned ES File Explorer, og flytte filen fra Downloads til mappen du vil ha den i. Dette svarer derimot ikke på hvordan du overfører filen til og fra telefonen uten kabel.Men svaret på det er Pushbullet - last ned Pushbullet på både telefonen din og PC-en, så er du good to go.Bruker Pushbullet nesten hver dag, da du kan pushe alt mulig, blandt annet tekst, bilder, og andre filer, imellom alle enhetene dine. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Airdroid. Fikser alt over wifi eller mobilnett Lenke til kommentar
covah Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Alternativt kan du sette opp en skyløsning, feks. Dropbox, Google Disk, OneDrive osv. Disse løsningene er uansett greit å ta i bruk, iom. at disse automatisk tar backup av bildene dine når du er tilkoblet Wi-fi. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 (endret) Airdroid er også super simpelt. Laster ned klienten på mobilen og pc'n, går til nettsiden du får generert, lager brukernavn/passord for mobilen din, så har du alt på mobilen tilgjengelig i browseren. Etter første oppsett trenger du bare passordet hver 14. dag. Egen filbehandler også. Endret 31. mars 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Airdroid er også super simpelt. Laster ned klienten på mobilen og pc'n, ...Hmm... Jeg har aldri lasta ned noen airdroid klient på pc'en, bruker bare en eller annen browser mot airdroid app'en på tlf. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Hvis du ikke har noe prinsipielt mot kabler, er kabel og utforsker en elegant løsning. Særlig hvis du er skeptisk til apper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå