BadCat Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Hva med smartklær, skal tradisjonelle klesplagg forbys? "Eksamen besvares i blanke messingen for å unngå juks ved hjelp av smarte plagg." Lenke til kommentar
Twine Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Det er klokke på veggen. Som andre har påpekt litt lengre opp i tråden, er det dårlig trøst for de som ikke ser den så godt. Jeg gjør nok det, men omtrent i halvparten av alle eksamener jeg har vært på, har enhver klokke i klasserommet/gymsalen/idrettshallen vært mer ute å kjøre enn eksamensnervene mine :-B Dette er naturligvis noe som går an å ha orden på - det er bare ikke opp til studenten. Skal ikke snakke for alle eksamenslokaer, men alle ganger jeg har hatt eksamen så har det vært en stor klokke hengende fremme i eksamenslokalet. Typisk enkel hvit og svart, med store tydelige visere og tall rundt skiven. Ca 1m i diameter. Ikke en liten veggklokke som man kjøper på Nille og er 25 cm i diameter. Så de skal vel være et minimalt problem at folk ikke klarer å se den, med eller uten briller/linser. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 OG det er da heller ikke noe problem å kompensere for dette enorme problemet med å faktisk henge opp flere klokker. Dette kommer neppe til å bli en særlig stor sak. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 En stor sak blir det vel uansett ikke. I min tid pleide de vel å si ifra når det var en time igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå