steinjarle Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Noen av kundene får det også inkludert.Nå vet vi hvor mye HBO vil koste hos Get Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Har forsøkt selv å bytte mellom kanaler osv. i den kanalvelgeren til Get. Gjøres enkelt på nettet. Det står det nye oppsettet blir aktivert etter 3 timer når man endrer kanaloppsettet. Da blir det litt switching mellom Tippeligaen og HBO da. Enkelt og greit. 1 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Eg har også skifta i kanalvelgern. Det tar som regel ikkje 3 timer, meir som 1-2 minutter. Lenke til kommentar
steinjarle Skrevet 31. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2017 Eg har også skifta i kanalvelgern. Det tar som regel ikkje 3 timer, meir som 1-2 minutter. Ifølge den nye brosjyren skal det skje "umiddelbart". Lenke til kommentar
Woods Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Betyr dette at jeg får tilgang til HBO via Gets micro dekoder? Lenke til kommentar
steinjarle Skrevet 31. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2017 Betyr dette at jeg får tilgang til HBO via Gets micro dekoder? Ja - etter hvert. Lenke til kommentar
nicocin Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 når i april kommer Get-appen til AppleTV Lenke til kommentar
Hotwire720 Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Heiv ut alle kanalene ingen ser på så fikk jeg plass til HBO Nordic samt Favoritt filmer Lenke til kommentar
Timster Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Høres jo knall ut dette. Har Get 250 nå, ser ut til at jeg får med HBO da. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Boretteslaget har forhandlet seg fram til en ny avtale med Get. Da blir det 250 på meg (fra juni) til den fine prisen av 249 kr. HBO er dermed inkl. Håper Get får lansert appen for Apple TV i løpet av april. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 når i april kommer Get-appen til AppleTV Den kommer visst ikke før i mai, ifølge DinSide. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Eg har også skifta i kanalvelgern. Det tar som regel ikkje 3 timer, meir som 1-2 minutter. Ifølge den nye brosjyren skal det skje "umiddelbart". Ok! Får opp denne meldingen når man bekrefter valg av kanaler: Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 (endret) Eg har også skifta i kanalvelgern. Det tar som regel ikkje 3 timer, meir som 1-2 minutter. Ifølge den nye brosjyren skal det skje "umiddelbart". Ok! Får opp denne meldingen når man bekrefter valg av kanaler: De sier "OPPTIL 3 timer" for å slippe en haug telefoner til kundeservice av folk som er utolmodige. Samme som å legge inn ett program på PC, det kommer ofte opp at "det kan ta flere minutter", så er det unnagjort på noen få sekunder i stedet. Endret 3. april 2017 av AndersT2 1 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Eg har også skifta i kanalvelgern. Det tar som regel ikkje 3 timer, meir som 1-2 minutter. Ifølge den nye brosjyren skal det skje "umiddelbart". Ok! Får opp denne meldingen når man bekrefter valg av kanaler: De sier "OPPTIL 3 timer" for å slippe en haug telefoner til kundeservice av folk som er utolmodige. Samme som å legge inn ett program på PC, det kommer ofte opp at "det kan ta flere minutter", så er det unnagjort på noen få sekunder i stedet. Ja, det er jo det eg seier. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Forsøkte å sende til Chromecast (Nvidia Shield) fra Chrome på pc, men da fikk jeg ikke lyd. Det greieste hadde kanskje vært om man heller fikk en bruker hos HBO synes nå jeg. Er ikke videre imponert over Get Box II. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå