Gå til innhold

Ubisoft gjør det lettere å tjene spillvaluta i For Honor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At de ikke skjønner at den eneste måten å fikse det spillet på er å fjerne gear stats, microtransaksjoner og peer-to-peer systemet. Du kan ikke ha et spill som er så avhenging av millisekunder og ikke ha dedikerte servere.

Lenke til kommentar

Too little too late. Spillet var ødelagt fra starten av fordi man nesten alltid møtte folk med maks level og gear. 2v2 og 1v1 er ålreit siden gear ikke gjelder, men blir kjedelig i lengden. Spillet blir ødelagt av gear..

Jeg har ikke spilt spillet, da jeg aldri har hatt noe interesse for det.

 

Men fra det jeg har sett av videoer liker ikke folk 4v4 ikke bare pga. Gear men rett og slett fordi spillet ikke passer til den type gameplay.

 

De fleste (av det utvalget) jeg har sett på sier spillet er best i 1v1 og dette er et slåssespill ala street fighter bare i 3 person. Og at utviklerne bommet som faen medå reklamere for spillet ved å bruke 4v4 som "hoved modus"

Lenke til kommentar

Helt enig, 1v1 og 2v2 er både mer stabilt og morsommere da det er mer et rent slåssespill.

 

Problemet er at så mange spillere er borte, noe som igjen fører til svært lange loadingtider og ganske dårlig balansering av MM.

 

Ble ikke så bra dette, men det er en god idé jeg håper de finpusser til neste gang. Kampsystemet er kult, og selve kampene er underholdende. Men det har ganske store feil og sliter med et enormt fall i antall spillete. Det er nå 70-90% av spillere tapt, og fortsetter dette blir det bare verre mtp ventetid for spilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...