Gå til innhold

Hva skal vi tro om dette?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt merkelig at du sier det ikke er rart at det blir krig i verden når folk tar slike ting som et tegn og bruker det mot Israel. Er forsåvidt enig, men nå har jo du brukt som argument for Israel at det står i bibelen at Israel er jødenes land. Er vel noe likt det du gjør....

Lenke til kommentar

Dere ville vel ikke tro at dette kom fra min kant, men det der VAR et nokså rasistisk utsagn. La meg understreke at jeg ikke har noe som helst mot jøder og/eller israelere som folk, antisemmitisme er noe dritt, men jeg har noe imot staten og militærmakten Israel. Eriod: slikt burde du holde deg for god for. "Kjeltringer og røverpakk" var vel den meningen som spredte seg rundt over europa i tida før og under andre verdenskrig, og er faktisk ubegrunnet bullshit.

Lenke til kommentar
Dere ville vel ikke tro at dette kom fra min kant, men det der VAR et nokså rasistisk utsagn. La meg understreke at jeg ikke har noe som helst mot jøder og/eller israelere som folk, antisemmitisme er noe dritt, men jeg har noe imot staten og militærmakten Israel. Eriod: slikt burde du holde deg for god for. "Kjeltringer og røverpakk" var vel den meningen som spredte seg rundt over europa i tida før og under andre verdenskrig, og er faktisk ubegrunnet bullshit.

Ikke for at jeg skal høres ut som en nazist, men de var veldig gode businessmenn men var kjent for å være slue og griske, så det er ikke helt ubegrunnet fra Erionds side, men han bør være litt mer forsiktig med ordvalget. Ikke alle israelere/jøder er beskrevet som ovenfor veitu

Endret av As}{antii
Lenke til kommentar

Det var da svært som De måtte ta på vei? Hva som var så galt med dette da?

Såvidt jeg veit har visse kommet med langt værre uttalelser enn dette.

Jeg har egentlig ikke noe imot Israelere, jøder eller hva det måtte være, men liker absolutt ikke måten de gjør ting på. Som nasjon er de på bærtur så det synger etter min mening. Dette pga at de kan gå offentlig ut og si at de vil drepe sine motstanderes øverste representant. Høres slikt fornuftig ut? :mad:

Jeg sier ikke at noen av partene der nede har mer rett enn den annen, men Israelerene er den av de som jeg mener oppfører seg mest i strid mot menneskerettighetene. Hadde f.eks. Et eller annet mulig-terrorist-land gjort slik som Israel gjør, hadde Bush og ape-gjengen* hans vært der med fysiske sanksjoner før du hadde sagt kake.

 

 

*Mitt syn på de gutta der, og ikke nødvendigvis fakta for det. I tilfelle noen skulle føle seg støtt.

Endret av Eriond
Lenke til kommentar
Det var da svært som De måtte ta på vei? Hva som var så galt med dette da?

Såvidt jeg veit har visse kommet med langt værre uttalelser enn dette.

Jeg har egentlig ikke noe imot Israelere, jøder eller hva det måtte være, men liker absolutt ikke måten de gjør ting på. Som nasjon er de på bærtur så det synger etter  min mening.  Dette pga at de kan gå offentlig ut og si at de vil drepe sine motstanderes øverste representant. Høres slikt fornuftig ut?  :mad:

Jeg sier ikke at noen av partene der nede har mer rett enn den annen, men Israelerene er den av de som jeg mener oppfører seg mest i strid mot menneskerettighetene. Hadde f.eks. Et eller annet mulig-terrorist-land gjort slik som Israel gjør, hadde Bush og ape-gjengen* hans vært der med fysiske sanksjoner før du hadde sagt kake.

 

 

*Mitt syn på de gutta der, og ikke nødvendigvis fakta for det. I tilfelle noen skulle føle seg støtt. :no:

Ja, Israel kan gjøre mer eller mindre hva de vil fordi de har sterke bånd til USA. Mange av toppene i det amerikanske næringslivet er jøder og har noe innflytelse på hvilke politiske avgjørelser som skal bli tatt, og som mange veit så er mange av de politiske lederne kjøpt og betalt. Ha litt penger i pungen, gode kontakter og ha noen fengende replikker og du kan bli president. Sjukt! Offtopic der men.

Endret av As}{antii
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...