ikjell Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Skal legge opp nettverk tilknyttet ADSL i et hus nå, og trenger x-antall uttak i den ene enden av huset, og x-antall uttak i den andre enden. Kan jeg da bruke en switch i hver ende, hvor den ene går inn i den andre? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Enkelt svar: Ja. Lenke til kommentar
bru Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jepp bruk enten krysset kabel eller om det finnes trykk inn X-link knappen på den porten som har det. Er veldig vanlig i større nettverk. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 På nyere switcher blir vel dette automagisk detektert? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) På nyere switcher blir vel dette automagisk detektert? Noen av mine gjør dette helt automagisk i alle fall Just like magic! Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Endret 4. desember 2003 av kjello2 Lenke til kommentar
shahin Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Bruker selv denne løsningen for leiligheten... stor leilighet med 4 uttak på hver side... slipper 4 kabler gjennom leiligheten... Og autosense er det selv på de billigste switchene i dag... Endret 4. desember 2003 av shahin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå