Viper_Block_50 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Er det noen som vet om det går an å bytte CPU på en Windows XP maskin uten at det blir problemer med tanke på at en XP installasjonen er låst opp mot hardwaren din? Endret 3. desember 2003 av Viper_Block_50 Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Er det noen som vet om det går an å bytte CPU på en Windows XP maskin uten at det blir problemer med tanke på at en XP installasjonen er låst opp mot hardwaren din? det skal for min mening ikke gi noen problemer.. det med den derre product key er litt sånn overdreven.. så du skal etter det jeg har hørt bare bytte den uten at noe skjer... Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Det har ingenting å si så lenge hk støtter det. Edit: Ikkje støtter det men støtter den. Litt trøtt no. Endret 3. desember 2003 av Ulvestad Lenke til kommentar
Viper_Block_50 Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Taker for svar, er nemlig litt leveringstid på den CPU'n jeg skal ha så tenkte å bruke den gamle min så lenge for å unngå å sitte uten maskin. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Taker for svar, er nemlig litt leveringstid på den CPU'n jeg skal ha så tenkte å bruke den gamle min så lenge for å unngå å sitte uten maskin. Det eneste er at det kan bli problemer hvis du bytter fra en vanlig P4 til en med Hyperthreading Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Byttet kun for 1 time siden ut min 2.0 CPU med en 2.8, og det eneste forskjellen jeg ser er ytelsen. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Går bare hvis prosessoren er PLUG & PLAY Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Går bare hvis prosessoren er PLUG & PLAY Hehe... PLUG & PRAY mener du vel? Joda - skal gå helt greit. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Går bare hvis prosessoren er PLUG & PLAY Hehe... PLUG & PRAY mener du vel? Joda - skal gå helt greit. Hehe .. var en liten spøk ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå