Gunnar Fagerli Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 "Walking Woman" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Stilig bilde av disse damebeina , jeg gjetter på en slags tights/strømper . Trodde først at det var tatovert .Men for all del jeg kan jo også ta helt feil . Flott observert og fanget . Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 31. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2017 Stilig bilde av disse damebeina , jeg gjetter på en slags tights/strømper . Trodde først at det var tatovert .Men for all del jeg kan jo også ta helt feil . Flott observert og fanget . Alec Takk Alec! Det er nok tights/strømper som du nevner. Jeg hadde med telezoom på Tenerifeturen, noe som var lurt. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Kan vel også kalles "Uran Art"? Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 31. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2017 Kan vel også kalles "Uran Art"? Roar Takk Roar! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Veldig bra dette, Gunnar! Spennende komp og godt observert! Ikke alle som kom hjem med slike fine feriebilder som du. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 31. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2017 Veldig bra dette, Gunnar! Spennende komp og godt observert! Ikke alle som kom hjem med slike fine feriebilder som du. Mvh Fredrik Takk Fredik! Tok med et ekstra speilløst denne gang med søker. Jeg tror det hjalp litt:-). Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg