Gå til innhold

Retur komplett..Hvor lenge?erfaringer..?

Anbefalte innlegg

Fikk et defekt NF7-M kort i dag ..(demo) Artifacts på det interne skjermkortet..:(

Men lurer på hvor lenge jeg må regne med å vente før jeg få et nytt av komplett?

Før Jul håper jeg

Siste gang jeg handler demo varer hvertfall...

TaZ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med at de skal ha feilsøkt og bestemt passende handling innen 3 arbeidsdager etter at de har mottatt varen (ikke etter at du har sendt den, men 3 arbeidsdager etter henting/levering fra Posten til deres returavdeling). Komplett er stort sett kjappe med retursaker og har, til forskjell fra MANGE andre webshopper, en webbasert måte for deres kunder til å se hvor "langt" deres retur er kommet (internt i Komplett). :thumbup:

Dette er min erfaring, 3 arbeidsdager skal da være utholdelig for alle :)

Ha en fortsatt god natt!

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) :sleep:

Endret av kjello2
Lenke til kommentar

Tok vel ca. en måned før de i det hele tatt så på sakene mine (hovedkort&PSU), men når de fikk sjekka det, så tok det en dag, så var nye varer på vei i posten.

(veit ikke om det med 1 mnd har forandra seg siden jeg sendte inn varen min i retur. Var ca 1 år siden)

Lenke til kommentar

Jeg sendte nettopp inn et dødt skjermkort til Komplett, sendte det på fredag, de mottok det på tirsdag, og nå står det "mottat" på "returer" på siden dems :)

Har inntrykk av at komplett er gode på retursaker! (spesielt siden dette skjermkortet er 1 1/2 år gammelt!)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Litt oppdatering..

Var og henta det nye kortet på posten i dag...Tok sin tid dette ja..

Men self. min flax så funka ikke det nye heller....JÆVLA dritt...

Får ikke skjermbilde...

Demont. vannkjølingen fra min egen pc og dytta over cpu/ram/skjermkort..

Samme saken,helt svart skjerm :(:(

Putta alt tilbake i min maskin og alt er i skjønneste orden...

Dette er for dårlig av komplett... :no: Skulle tro at dem ikke testa demo/retur varene..bare dytter dem i hylla og selger dem ut igjen...

1 ting til..FÅr jeg igjen portoen på det første kortet jeg sendte i retur(dette og for den saks skyld)

2 nye uker å vente... :angry:

TaZ

Endret av taz
Lenke til kommentar

Hmm, du har ikke ett externt skjermkort å hive i?

Er det samme kort som du sendte inn du har fått tilbake?

Du har sikkert fått ett nytt kort, og nei, de tester seff ikke alle varer de har inne.

Porto: Ja, du kan be om porto tilbake, legg ved kvittering i pakken og konto nr. så ordner de vel det.

Har bare gode erfaringer med komplett.no

Lenke til kommentar
Hmm, du har ikke ett externt skjermkort å hive i?

Er det samme kort som du sendte inn du har fått tilbake?

Du har sikkert fått ett nytt kort, og nei, de tester seff ikke alle varer de har inne.

Porto: Ja, du kan be om porto tilbake, legg ved kvittering i pakken og konto nr. så ordner de vel det.

Har bare gode erfaringer med komplett.no

Fikk et nytt kort ja,Det hadde hvert brukt noen dager så jeg(litt støv på NB vifta)

Det første jeg fikk så helt nytt ut..

Bare lurte på om den ikke testa "demo varene" dem selger.

Det var det jeg kjøpte ...siden det antagligvis er varer(noen av di) som er retunert på angrefrist,som kunden har ødelagt og bruker angre retten til å få igjen pengene sine :angry:

Min feilmelding til komplett:

Ingen skjermbilde intern skjermkort eller exstern AGP kort..

Testet med 2 forskelige Ram brikker og 2 forskjellige CPU Som fungerer fint på mitt NF7-S V2.0 etter test i dette kortet..

Venligst send et Hovedkort som fungerer! dette er 2. kort som er defekt...

Har bare gode erfaringer med komplett frem til nå..

Lurer bare på om den ikke tester returvarer eller om dem bare "ser på dem" og legger dem ut for salg igjen som demo..

TaZ

Endret av taz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...