TaZ Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Fikk et defekt NF7-M kort i dag ..(demo) Artifacts på det interne skjermkortet.. Men lurer på hvor lenge jeg må regne med å vente før jeg få et nytt av komplett? Før Jul håper jeg Siste gang jeg handler demo varer hvertfall... TaZ Lenke til kommentar
ponke Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Regner med at de skal ha feilsøkt og bestemt passende handling innen 3 arbeidsdager etter at de har mottatt varen (ikke etter at du har sendt den, men 3 arbeidsdager etter henting/levering fra Posten til deres returavdeling). Komplett er stort sett kjappe med retursaker og har, til forskjell fra MANGE andre webshopper, en webbasert måte for deres kunder til å se hvor "langt" deres retur er kommet (internt i Komplett). Dette er min erfaring, 3 arbeidsdager skal da være utholdelig for alle Ha en fortsatt god natt! Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Endret 3. desember 2003 av kjello2 Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Tok litt over en uke fra jeg sendte en harddisk som hadde røket til jeg mottok ny. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Når jeg bestilte returnerte harddiskene mine (3 ganger) tok det postgang + 1 dag. Utrolig kjapt med andre ord. Dagen etter de fikk den ble den sendt. Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Gikk skole litt lengre nordpå i landet da harddisk garantien ble benyttet, så det var nok posten som somlet, ikke komplett Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Tok vel ca. en måned før de i det hele tatt så på sakene mine (hovedkort&PSU), men når de fikk sjekka det, så tok det en dag, så var nye varer på vei i posten. (veit ikke om det med 1 mnd har forandra seg siden jeg sendte inn varen min i retur. Var ca 1 år siden) Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 For ca. ett år siden dreiv dem vel å la om lagerdriften. Det meste gikk tregt da. Kom litt på etterskudd. Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Har sendt tilbake en del ting dit, men husker desverre ikke hvor lang tid det tok. Men skal sende tilbake et ratt i dag, så da kan jeg jo poste her når jeg får et nytt, dersom jeg husker denne tråden Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Har fått inntrykk av at Komplett er rimelig raske, så lenge det er de som tar seg av garantien. Når noe skal sendes videre til produsent, kan det ta ganske lang tid... Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg sendte nettopp inn et dødt skjermkort til Komplett, sendte det på fredag, de mottok det på tirsdag, og nå står det "mottat" på "returer" på siden dems Har inntrykk av at komplett er gode på retursaker! (spesielt siden dette skjermkortet er 1 1/2 år gammelt!) Lenke til kommentar
xoop Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg har returnert varer 4 ganger på komplett, det har tatt fra 1-2 uker å behandle sakene. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 *Argh.* *Sukk* *Stønn* Osv.. Den hører da helt åpenbart hjemme under webshoperfaringer! Flyttes! Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Min retur som jeg hentet i dag. Fikk erstatningsvare. 2003-12-02 12:37 Ferdig 2003-11-27 15:53 Mottat 2003-11-24 15:57 Godkjent 2003-11-23 18:33 Til godkjenning Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 det høres veldig lovende ut. Sendte nemlig inn skjermkortet mitt i går. Så da kanskje jeg rekker å få nytt før jeg drar hjem den 13.des Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 jeg har NF7-m også...muhahaha, den er helt mongis når det gjelder overklokking overklokka en 1,3 duron til 1537 stabilt!..ikke noe og skryte av men et respektabelt resultat Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 De er treg, har dårlig service, (det er mine erfaringer iallefal) Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Litt oppdatering.. Var og henta det nye kortet på posten i dag...Tok sin tid dette ja.. Men self. min flax så funka ikke det nye heller....JÆVLA dritt... Får ikke skjermbilde... Demont. vannkjølingen fra min egen pc og dytta over cpu/ram/skjermkort.. Samme saken,helt svart skjerm Putta alt tilbake i min maskin og alt er i skjønneste orden... Dette er for dårlig av komplett... Skulle tro at dem ikke testa demo/retur varene..bare dytter dem i hylla og selger dem ut igjen... 1 ting til..FÅr jeg igjen portoen på det første kortet jeg sendte i retur(dette og for den saks skyld) 2 nye uker å vente... TaZ Endret 13. desember 2003 av taz Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hmm, du har ikke ett externt skjermkort å hive i? Er det samme kort som du sendte inn du har fått tilbake? Du har sikkert fått ett nytt kort, og nei, de tester seff ikke alle varer de har inne. Porto: Ja, du kan be om porto tilbake, legg ved kvittering i pakken og konto nr. så ordner de vel det. Har bare gode erfaringer med komplett.no Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Hmm, du har ikke ett externt skjermkort å hive i?Er det samme kort som du sendte inn du har fått tilbake? Du har sikkert fått ett nytt kort, og nei, de tester seff ikke alle varer de har inne. Porto: Ja, du kan be om porto tilbake, legg ved kvittering i pakken og konto nr. så ordner de vel det. Har bare gode erfaringer med komplett.no Fikk et nytt kort ja,Det hadde hvert brukt noen dager så jeg(litt støv på NB vifta) Det første jeg fikk så helt nytt ut.. Bare lurte på om den ikke testa "demo varene" dem selger. Det var det jeg kjøpte ...siden det antagligvis er varer(noen av di) som er retunert på angrefrist,som kunden har ødelagt og bruker angre retten til å få igjen pengene sine Min feilmelding til komplett: Ingen skjermbilde intern skjermkort eller exstern AGP kort.. Testet med 2 forskelige Ram brikker og 2 forskjellige CPU Som fungerer fint på mitt NF7-S V2.0 etter test i dette kortet.. Venligst send et Hovedkort som fungerer! dette er 2. kort som er defekt... Har bare gode erfaringer med komplett frem til nå.. Lurer bare på om den ikke tester returvarer eller om dem bare "ser på dem" og legger dem ut for salg igjen som demo.. TaZ Endret 15. desember 2003 av taz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå