Gå til innhold

Veggfeste for OLED65B6V?

Anbefalte innlegg

H

Trenger forøvrig fortsatt innspill på dette. Er det noen som har TVen som kan gi tips? Jeg registrerer at pga. utformingen på TVen, er det vanskelig å få til den løsningen jeg hadde før. Burde jeg kjøpe det proprietære LG-veggfestet, eller kan jeg bruke en generisk fra f.eks. Elkjøp?

TVen er så stor at jeg ikke har plass til fronthøyttalerne mine på stereobenken, og senteren kommer i veien for nederste del av bildet. Burde tenkt nøyere gjennom dette før jeg gikk for den. ;)

Har ikke så mye innspill å komme med, men det er vell ingen spesifikk LG veggfeste til 6 serien så vidt jeg husker da de endelig gikk over til universalt VESA fester. Forrige modeller fra 2015 hadde eget veggfeste fra LG men disse passer IKKE til 6 serien og oppover.

Snakker om de LG veggfestene som ser slik ut:

Aha! Dette er jo veldig interessant. Passer ikke de til B6? Så at de hadde dette på Elkjøp. Er bare litt redd for at kanten nede skal stikke ut. Hva er beste løsning her, egentlig?

Jeg kunne disse høyde og bredde tallene i hode for en stund siden men dessverre ikke nå lenger, om jeg husker riktig så tror jeg veggfeste hullene er høyre på min C6 en på B6 så du må muligens være obs på hvilket du velger. Men vist jeg var deg så ville jeg spurt etter veggfeste tips hos avforums sin dedikerte B6 tråd, denne er på sin 5 tråd versjon nå så den er veldig aktiv med veldig mange kompetente brukere:

LG B6 OLED TV Owners and Discussion Thread - Part 5

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...