Simen1 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg tror det kan være dumdum boys og refrenget går noe slikt: "snøen laver ned ... engler ... " Noen som husker? Håper det var nok info. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 november har vært her lagt igjen sludd ser solen går ned i svarthvitt gatene her har bare brente broer i kveld blinker byen som et mareritt året så langt har vært bare myke pakker er redd det er for sent å ta det pent glorien falmet før bladene falt grenene hvisket jeg fikk som fortjent det er ikke alt jeg har sagt som er bull hadde jeg gods skulle du fått gull for i natt når snøen laver ned lager vi engler og vi er i himmelen alle snille barn er kjøpt og betalt på skjermen har sjarmen gått tom gatens løse fugler er lagt under tre herberg er lagt ned så ingen har rom jeg trenger noen svar, så jeg ringer en svarer stemmen lyder kjent så lenge det varer i natt når snøen laver ned lager vi engler og vi er i himmelen (dumdum boys - stjernesludd) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Tusen takk! HalTan :-) Midt i blinken på første forsøk. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 ahh... nå kom eg i julesteming Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå