fUsiOn Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 nvidia tray? nforce Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 har aldrig hatt problemer med noen av driverne jeg har et 9700pro fra Gigabyte, alle spill jeg har spillt har funka maks (oppløsning 1280*1024) angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte meg dette til jul for et år siden har lest mange som har klaga på drivere her, men jeg har som sagt aldrig hatt et eneste problem med noen og jeg har innstalert det nyeste hver gang det har kommet en annen ting, resten av pc'en min er UR GAMMEL, sitter her med: MSI K7T266 Pro2 Athlon XP 1800+ (Palomino) 512 PC2100 DDR (1 brikke) Sb Live 5.1 Platinum og så kommer det beste, Gigabyte 9700pro selv på denne pc'en har jeg ingen problemer, kanskje det er noe med 8x agp, jeg får jo bare testa på 4x min konkulsjon er i hvertfall at jeg aldrig kommer til å kjøpe noe annet enn ATI hehe.. samme her.. har 9700pro fra gigabyta. v1.0. hatt det i ovet ett år nå. eneste problemet jeg hadde var med jurassic park operation genesis eller noe slikt. det hang seg etter et par minutter, men ble fiksa i neste driverversjon. drittspillt, but still. hehe.. ellers er jeg jævli fornøyd med dette kortet. og det kjører alle spill fett enda. beste hw kjøpet mitt på lenge. digg. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ikke la dine spill problemer gå utover ATI sine drivere da, spiller NFSU uten patch uten problemer og med patch uten problemer, ( bare fordi du har dårlig pc ) bruker omega men det er samme greierne Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hvor finner jeg den hotfixen? Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 http://www.ati.com/support/infobase/4291.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Vær ærlig folks, hvem her har fått patcha til 1.2xxx via EA Games sin online update? me Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) sikkert ikke mange..men det finnes patcher og laste ned på netet(er bare og innstalere i n.f.s mappa) http://www.home.no/spazmen/MNFSPC.rar men du har rett der,dårlig av ea-games.. man har vel betalt får dette(spille på net) Endret 10. desember 2003 av Traxco Lenke til kommentar
Revox Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Nuf Said.. Anywho.. En kamerat av meg får ikke start på spillet engang. Han har et GF4 MX460 kort. Hopper bare ut i windows igjen. Prøvd forskjellige driver.. Akkurat det samme. Installert og avinstallert spillet uten hell. Noen ideer? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Da må han nok skifte regionale instillinger. Mest sannsynlig til australsk, og funker ikke det så prøv svensk. Alt etter hvor spillet er kjøpt.. Og jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å ha så mye problemer med det. Kjører orginale ATI-drivere på ett Sapphire 9800Pro 100% uten problemer(ikke i NFS:U heller). Og jeg har prøvd den spill på boksen min...... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 prøvde å installere patchen jeg å og den kom også på skrivebordet, så du er ikke den eneste fusion, men jeg gidder ikke å installere patchen spillet er fint som det er sysn jeg, for jeg har ingen problemer. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 For en gangs skyld er det deilig å ha gammelt skjermkort! asus 4600ti heeheeh... aldri hatt et problem.. NFSU glir glatt oxo!! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) For en gangs skyld er det deilig å ha gammelt skjermkort! asus 4600ti heeheeh... aldri hatt et problem.. NFSU glir glatt oxo!! Tja, er nok masse crackete versjoner og brukerfeil ute og går i denne tråden hehe Har ikke hatt et problem med et eneste spill med mitt kort... merkelig hvordan alle og deres mor har problemer med all slags datautstyr. Tror noen bør ta en titt på det som sitter mellom pc'en og stolen (og jeg snakker ikke om keyboardet). Endret 13. desember 2003 av SBS Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Sitter å spiller need for speed underground. I starten av 2. løp i en turnering henger bildet seg opp.Dette klarte jeg å fikse med en fix som ATI hadde, men den gjorde igjen at spillet ikke gikk like smooth. Hakker rart ved tuneller og smale landeveier. Problemet med hakking ble borte med CAT 3.9, men uten fixen får jeg ikke spillt. Vet ikke hvilke drivere som er med i den fixen men. At det ikke går ann å lage noen bedre drivere. Latterlig teit. Og ja, det er driveren sitt feil, og ikke spillet. Kan du være så snill og holde kjeft? stikk til ett annet forum for newbs only. Mange (om ikke alle) vet at man skal ikke bruke Ati sine original drivere. Bruk Omega drivere (søk på google). Jeg spiller NFSU med 9800Pro med Omega drivere. null problem. Undersøk litt før du begynner å whine som en 6 åring... Be nice når du skal si et sanhetens ord til andre Ditt innlegg var ikke velkomment for min del Endret 13. desember 2003 av Sunni Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Sitter å spiller need for speed underground. I starten av 2. løp i en turnering henger bildet seg opp.Dette klarte jeg å fikse med en fix som ATI hadde, men den gjorde igjen at spillet ikke gikk like smooth. Hakker rart ved tuneller og smale landeveier. Problemet med hakking ble borte med CAT 3.9, men uten fixen får jeg ikke spillt. Vet ikke hvilke drivere som er med i den fixen men. At det ikke går ann å lage noen bedre drivere. Latterlig teit. Og ja, det er driveren sitt feil, og ikke spillet. Kan du være så snill og holde kjeft? stikk til ett annet forum for newbs only. Mange (om ikke alle) vet at man skal ikke bruke Ati sine original drivere. Bruk Omega drivere (søk på google). Jeg spiller NFSU med 9800Pro med Omega drivere. null problem. Undersøk litt før du begynner å whine som en 6 åring... jeg har KUN brukt ATI sine orginale drivere, helt siden jeg fikk mitt 9700pro for et år siden HAR IKKE HATT NOEN PROBLEMER, WHAT SO EVER så det blir nok litt fei å si: Mange (om ikke alle) vet at man skal ikke bruke Ati sine original drivere for de funker som F.... i hvertfall på mitt Gigabyte 9700pro. kan jo hende at de andre produsenter ikke liker de orginale driverne, men mitt kort gjør i hvertfall det, så jeg kommer aldrig til å prøve noe annet med det første i hvertfall GO ATI GO Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 hva gir best ytelse da ? catalyst 3.9 eller nyeste omega driver ? Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hvilken driver er best til ati 9800xt Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hvilken driver er best til ati 9800xt De samme som er best til alle de andre korta i Radeon serien. Det er Catalyst drivere så skal egne seg bedre til spesielle kort. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Kjøpte NFSU i dag, er overrasket over hvor godt det går på min maskin Kjører det på 1024 * 768 maks detaljer på alt, uten AA/AF Flyter godt av gårde, merker inngenting til lag AMD XP 2000 GF FX 5600 Ultra 512 Mb ram Lenke til kommentar
bambam Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Kjøpte NFSU i dag, er overrasket over hvor godt det går på min maskinKjører det på 1024 * 768 maks detaljer på alt, uten AA/AF Flyter godt av gårde, merker inngenting til lag AMD XP 2000 GF FX 5600 Ultra 512 Mb ram Samme her, se i sign. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 For en gangs skyld er det deilig å ha gammelt skjermkort! asus 4600ti heeheeh... aldri hatt et problem.. NFSU glir glatt oxo!! Tja, er nok masse crackete versjoner og brukerfeil ute og går i denne tråden hehe Har ikke hatt et problem med et eneste spill med mitt kort... merkelig hvordan alle og deres mor har problemer med all slags datautstyr. Tror noen bør ta en titt på det som sitter mellom pc'en og stolen (og jeg snakker ikke om keyboardet). Vel, jeg har ikke gjort noen brukerfeil nå hvertfall.. Har Nyformatert osv osv osv.. Ny install prøvd og masse drivere. Jeg tror rett å slett ikke NFSU vil gå glatt på min maskin uten en patch.(som ikke er mulig å installere, takk EA games) For å si det sånn, jeg har KJØPT spillet, og forventer at det skal fungere. Hvis jeg hadde hatt bredbånd så skulle jeg lastet ned spillet fra internett. Er sikker på at det hadde fungert bedre. Skal gå i butikken å klage på spillet, kanskje de har fått versjonen de skal ha i butikken snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå