Gå til innhold

Ati er så utrolig dårlige til å lage drivere


fUsiOn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har aldrig hatt problemer med noen av driverne jeg :thumbs:

 

har et 9700pro fra Gigabyte, alle spill jeg har spillt har funka maks (oppløsning 1280*1024) angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte meg dette til jul for et år siden

 

har lest mange som har klaga på drivere her, men jeg har som sagt aldrig hatt et eneste problem med noen og jeg har innstalert det nyeste hver gang det har kommet

 

en annen ting, resten av pc'en min er UR GAMMEL, sitter her med:

 

MSI K7T266 Pro2

Athlon XP 1800+ (Palomino)

512 PC2100 DDR (1 brikke)

Sb Live 5.1 Platinum

og så kommer det beste, Gigabyte 9700pro :thumbs:

 

selv på denne pc'en har jeg ingen problemer, kanskje det er noe med 8x agp, jeg får jo bare testa på 4x :(

 

min konkulsjon er i hvertfall at jeg aldrig kommer til å kjøpe noe annet enn ATI :yes:

hehe.. samme her.. har 9700pro fra gigabyta. v1.0. hatt det i ovet ett år nå. eneste problemet jeg hadde var med jurassic park operation genesis eller noe slikt. det hang seg etter et par minutter, men ble fiksa i neste driverversjon.

drittspillt, but still. hehe..

ellers er jeg jævli fornøyd med dette kortet. og det kjører alle spill fett enda.

beste hw kjøpet mitt på lenge.

digg.

Lenke til kommentar

Da må han nok skifte regionale instillinger. Mest sannsynlig til australsk, og funker ikke det så prøv svensk. Alt etter hvor spillet er kjøpt..

 

Og jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å ha så mye problemer med det.

Kjører orginale ATI-drivere på ett Sapphire 9800Pro 100% uten problemer(ikke i NFS:U heller). Og jeg har prøvd den spill på boksen min......

Lenke til kommentar
For en gangs skyld er det deilig å ha gammelt skjermkort! :D

 

asus 4600ti :D heeheeh... aldri hatt et problem.. NFSU glir glatt oxo!! :D

Tja, er nok masse crackete versjoner og brukerfeil ute og går i denne tråden hehe

 

Har ikke hatt et problem med et eneste spill med mitt kort... merkelig hvordan alle og deres mor har problemer med all slags datautstyr. Tror noen bør ta en titt på det som sitter mellom pc'en og stolen (og jeg snakker ikke om keyboardet).

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Sitter å spiller need for speed underground. I starten av 2. løp i en turnering henger bildet seg opp.

Dette klarte jeg å fikse med en fix som ATI hadde, men den gjorde igjen at spillet ikke gikk like smooth. Hakker rart ved tuneller og smale landeveier.

 

Problemet med hakking ble borte med CAT 3.9, men uten fixen får jeg ikke spillt. Vet ikke hvilke drivere som er med i den fixen men.

 

At det ikke går ann å lage noen bedre drivere. Latterlig teit.

Og ja, det er driveren sitt feil, og ikke spillet.

Kan du være så snill og holde kjeft? stikk til ett annet forum for newbs only. Mange (om ikke alle) vet at man skal ikke bruke Ati sine original drivere. Bruk Omega drivere (søk på google). Jeg spiller NFSU med 9800Pro med Omega drivere. null problem.

 

Undersøk litt før du begynner å whine som en 6 åring... :wow:

Be nice når du skal si et sanhetens ord til andre :yes: Ditt innlegg var ikke velkomment for min del :)

Endret av Sunni
Lenke til kommentar
Sitter å spiller need for speed underground. I starten av 2. løp i en turnering henger bildet seg opp.

Dette klarte jeg å fikse med en fix som ATI hadde, men den gjorde igjen at spillet ikke gikk like smooth. Hakker rart ved tuneller og smale landeveier.

 

Problemet med hakking ble borte med CAT 3.9, men uten fixen får jeg ikke spillt. Vet ikke hvilke drivere som er med i den fixen men.

 

At det ikke går ann å lage noen bedre drivere. Latterlig teit.

Og ja, det er driveren sitt feil, og ikke spillet.

Kan du være så snill og holde kjeft? stikk til ett annet forum for newbs only. Mange (om ikke alle) vet at man skal ikke bruke Ati sine original drivere. Bruk Omega drivere (søk på google). Jeg spiller NFSU med 9800Pro med Omega drivere. null problem.

 

Undersøk litt før du begynner å whine som en 6 åring... :wow:

jeg har KUN brukt ATI sine orginale drivere, helt siden jeg fikk mitt 9700pro for et år siden

 

HAR IKKE HATT NOEN PROBLEMER, WHAT SO EVER

 

så det blir nok litt fei å si: Mange (om ikke alle) vet at man skal ikke bruke Ati sine original drivere

 

for de funker som F.... i hvertfall på mitt Gigabyte 9700pro. kan jo hende at de andre produsenter ikke liker de orginale driverne, men mitt kort gjør i hvertfall det, så jeg kommer aldrig til å prøve noe annet med det første i hvertfall

 

:thumbs: GO ATI GO :thumbs:

Lenke til kommentar
For en gangs skyld er det deilig å ha gammelt skjermkort! :D

 

asus 4600ti :D heeheeh... aldri hatt et problem.. NFSU glir glatt oxo!! :D

Tja, er nok masse crackete versjoner og brukerfeil ute og går i denne tråden hehe

 

Har ikke hatt et problem med et eneste spill med mitt kort... merkelig hvordan alle og deres mor har problemer med all slags datautstyr. Tror noen bør ta en titt på det som sitter mellom pc'en og stolen (og jeg snakker ikke om keyboardet).

Vel, jeg har ikke gjort noen brukerfeil nå hvertfall.. Har Nyformatert osv osv osv.. Ny install prøvd og masse drivere. Jeg tror rett å slett ikke NFSU vil gå glatt på min maskin uten en patch.(som ikke er mulig å installere, takk EA games)

For å si det sånn, jeg har KJØPT spillet, og forventer at det skal fungere.

Hvis jeg hadde hatt bredbånd så skulle jeg lastet ned spillet fra internett. Er sikker på at det hadde fungert bedre.

 

Skal gå i butikken å klage på spillet, kanskje de har fått versjonen de skal ha i butikken snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...