Gå til innhold

Ati er så utrolig dårlige til å lage drivere


fUsiOn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hrmpf.

 

Får ikke startet NFSU demo'n engang.

Bruker patchet ATI-drivere, uten at dette fungerer.

 

Lukter dårlig spill her, spør dere meg... :thumbdown:

Du må sette regionale instillinger (regional and language options) til swedish eller english (fritt valg) for at spillet skal starte. Spillet sjekker disse instillengene før det starter. Det er tydeligvis ikke laget noen internasjonal eller norsk versjon.

Lenke til kommentar

jeg har prøvd både NFSU demoen og NFSU fullversjon bare i svensk, og jeg har ingen problemer med ati kortet mitt og 3.9 drivern,

så jeg tror det heller er noe annet som er galt, f.eks oppsettet ditt kansje noe har stabilitets problemer, men som sakt jeg har ati r9800 pro ultimate edition og cata 3.9 og jeg har ingen problemer med noen spill. :w00t:

Endret av remy5
Lenke til kommentar
Fusion, har du klokka Ati kortet ditt?vis ja, hva med å klokke det ned litt å se hva som skjer da? for det kan jo hende at du har klokka det for mye sånn at det blir for varmt og det låser seg.

 

prøv å klokk den ned litt værtfall vis du har klokka det :)

Har ikke klokka det nei. Og det blir heller ikke så varmt.

Men det har ikke noe å si på om jeg får oppdatert NFSU eller ikke...

Lenke til kommentar

En ting er iallefall sikkert, DET ER IKKE ATI SIN FEIL!

Så slutt og klag over ati!

Det er EA som ikke har vett til å skrive skikkelig kode. Jeg hadde samme problemet, men KUN med NFSU, og KUN det. Uten patch var spillet dønn umulig å ha med å gjøre, la inn patch, funket smooth som bare det.

En annnen ting jeg gjorde, var forresten å setter Vertical Sync PÅ som standard både i OpenGL og Direct3D, KAN være det som ordnet problemet også.

 

Til trådstarter:

Har du prøvd Patch, Vertical Sync på, og Cat 3.7-drivere? Jeg bruker dette nå, og det fungerer faktisk som det skal.

Lenke til kommentar

*Kysse og klemme på Go'Boksen min*

 

selv om den begynner å dra på månedene så holder den enda koken.

 

kjører NFSU 1024 med alt på max 100% smooth

 

BTW: runna det i går, noen flere som syntes 103/111 var vanskelig?

 

Edit: Er det kommet en fix som gjør at man kan ha regionale settings på annet en australia/engelsk ??

 

Edit2: Skriveleif

Endret av Dimm
Lenke til kommentar
hvordan bytter man egentlig ut driveren?

er det bare til å laste ned cat 3.9 eller hva som helst og så har du byttet driver, eller er det mer avansert?

Du laster ned driveren, så avinnstallere du de gamle driverne (Kontrollpanel --> legg til/fjern programmer), restarter, åpner fila du lasta ned, innstallerer, restarter.

 

Da skal driveren være skikkelig innstallert. Gjør du det ikke på denne måten, kan du ende opp med mange problemer, slike som vi ser mange av på dette forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...