Gå til innhold

Ati er så utrolig dårlige til å lage drivere


fUsiOn

Anbefalte innlegg

Sitter å spiller need for speed underground. I starten av 2. løp i en turnering henger bildet seg opp.

Dette klarte jeg å fikse med en fix som ATI hadde, men den gjorde igjen at spillet ikke gikk like smooth. Hakker rart ved tuneller og smale landeveier.

 

Problemet med hakking ble borte med CAT 3.9, men uten fixen får jeg ikke spillt. Vet ikke hvilke drivere som er med i den fixen men.

 

At det ikke går ann å lage noen bedre drivere. Latterlig teit.

Og ja, det er driveren sitt feil, og ikke spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter å spiller need for speed underground. I starten av 2. løp i en turnering henger bildet seg opp.

Dette klarte jeg å fikse med en fix som ATI hadde, men den gjorde igjen at spillet ikke gikk like smooth. Hakker rart ved tuneller og smale landeveier.

 

Problemet med hakking ble borte med CAT 3.9, men uten fixen får jeg ikke spillt. Vet ikke hvilke drivere som er med i den fixen men.

 

At det ikke går ann å lage noen bedre drivere. Latterlig teit.

Og ja, det er driveren sitt feil, og ikke spillet.

Kompisen min spiller NFSU med Catalyst 3.7 uten pes. Prøvd de ?

Lenke til kommentar
Sitter å spiller need for speed underground. I starten av 2. løp i en turnering henger bildet seg opp.

Dette klarte jeg å fikse med en fix som ATI hadde, men den gjorde igjen at spillet ikke gikk like smooth. Hakker rart ved tuneller og smale landeveier.

 

Problemet med hakking ble borte med CAT 3.9, men uten fixen får jeg ikke spillt. Vet ikke hvilke drivere som er med i den fixen men.

 

At det ikke går ann å lage noen bedre drivere. Latterlig teit.

Og ja, det er driveren sitt feil, og ikke spillet.

Kompisen min spiller NFSU med Catalyst 3.7 uten pes. Prøvd de ?

Har en CAT. driver til liggende på harddisken, men aner ikke hva det er.. Sitter med ISDN og det tar lang tid å laste ned drivere..

Hvor får jeg tak i CAT 3.7?

Kunne gjerne fått en link til selve driveren, gidder ikke laste ned kontrollpanelet en gang til.

 

En annen ting jeg ikke skjønner er hvorfor ATI må lage så sinnsykt store drivere hele tiden.

Lenke til kommentar
Det finnes to pakker for drivere... en for bredbånd brukere og en for modembrukere. Den til modembrukere er delt inn i to deler, en for kontrollpanelet og en for driverene.

 

ATi

Det er bare å trykke på "Drivers & Software" øverst på siden... ganske så enkelt :)

Trodde bare nyeste driveren dukket opp da.. ikke eldre..

 

 

Omega driverene har jeg ikke prøvd. Skal se på saken.

Lenke til kommentar
Kompisen min spiller NFSU med Catalyst 3.7 uten pes. Prøvd de ?

Virker utmerket her med 3.7 driverne.

Nåja, 3.7 virket sånn passe. Spillet henger seg hvertfall ikke, men har forsatt problemet med at når jeg kjører i tunneler og smale veier med f.eks gule striper, så går det vekselende fort/sakte. Noe som er veldig irriterende da jeg ikke klarer å holde kontrollen over bilen hvis det plutselig hakker slik.

 

Hakkingen er borte i CAT 3.9, men der henger spillet seg.

Dritt ATI, makan til elendig driverteam skal en lete lenge etter.

 

Hvor kan jeg få tak i omega driverene alle skryter sånn av? Hadde vært fint å testa de også.

Lenke til kommentar
Hmm jeg spiller NFS:U og har ingen problemer... bruker cat 3.9 uten fix

 

men men noen er visst (u)heldigere enn andre :)

Hvor langt har du kommet da? Det klikket ikke hos meg før bane nr. 60+.

Funket utmerket med 3.9 fram til da.

Kanskje kortet ditt blir varmt?? Prøv å nedklokke eller noe.....

Lenke til kommentar
Sitter å spiller need for speed underground. I starten av 2. løp i en turnering henger bildet seg opp.

Dette klarte jeg å fikse med en fix som ATI hadde, men den gjorde igjen at spillet ikke gikk like smooth. Hakker rart ved tuneller og smale landeveier.

 

Problemet med hakking ble borte med CAT 3.9, men uten fixen får jeg ikke spillt. Vet ikke hvilke drivere som er med i den fixen men.

 

At det ikke går ann å lage noen bedre drivere. Latterlig teit.

Og ja, det er driveren sitt feil, og ikke spillet.

Kan du være så snill og holde kjeft? stikk til ett annet forum for newbs only. Mange (om ikke alle) vet at man skal ikke bruke Ati sine original drivere. Bruk Omega drivere (søk på google). Jeg spiller NFSU med 9800Pro med Omega drivere. null problem.

 

Undersøk litt før du begynner å whine som en 6 åring... :wow:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...