Jonki Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 når jeg går inn på www.jippii.no , der man kan spille java spill på nettet. men det tar så unormalt lang tid å loade spillet. jeg kjørte win2k med standard javaplugin før og da funka det fett, men nå som jeg kjører WinXp med Sun Java 2 plugin går det så treigt! noen som har noen tips hvordan jeg kan få fiksa dette? Lenke til kommentar
Murty Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Århundrets tips: Drit i WinXP Gå tilbake til Win2k.. Går dobbelt så fort i alt.. bortsett fra i å suge verre som operativsystem Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 kunne jeg fått en litt bedre veiledning? Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Hadde AKKURATT samme problemet med www.jippi.no... Løsningen er enten å hente ned en svær ny java pakke (tror jeg) - eller avinstaller den java greia og hent ned Java Virtual Machine her: http://java-virtual-machine.net/download.html Da gikk det smooth for meg iallefall... på jippi.no that is EDIT: ekkel liten typo fiksa Endret 3. desember 2003 av SineTwo Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 prøver nå! takker Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 funka flott nå! tusen takk! Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Spør man pent får man svar no problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå