MagE Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 God Jul (igjenn) her (45km ifra haugesund) har vi hatt snoo 2 ganger etter sommeren men naa er det + grader *haaper paa sno ved nyttaar* (amrikansk testatur saa eg hate!!!) Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) god jul... og jokki; skal ha pinne kjøtt selvfølgelig.. alt annet er blasfemi! En hver vestlending med respekt for seg selv må ha pinnekjøtt på julaften.. Endret 23. desember 2003 av AMD-guru #1 Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 God Jul allesammen, kommer tilbake og sier en gang til etter å ha sjekket ut julekalenderen Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) God Jul! Prøvde å gjøre den litt fancy, men det var heller mislykka ! hehe... Endret 23. desember 2003 av mars001 Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Ønsker dere alle en riktig god jul. Og dere... Ta det med ro når derre flekker gavepapiret av de nye skjermkortene og prosessorene idag da. Så vi slipper en masse tabbeposter 1. juledag Gledelig Jul! He, he. Tiden og jeg følger ikke hverandre hele tiden. Endret 23. desember 2003 av Eriond Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 God Jul igjen, nå er det juleaften. Og Eriond, det heter idag, ikke i morgen Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Gledelig Jul folkens! Lenke til kommentar
joZa Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jippi!!! Endelig! Jeg hadde håpet på snø... Nå REGNER det ute!!! Jeg hater Stavanger-været! *glede meg til jeg er rik advokat og har flyttet vekk fra denne byen* Lenke til kommentar
bambam Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg hater Stavanger-været! *glede meg til jeg er rik advokat og har flyttet vekk fra denne byen* Vær patriot og elsk din by. Flytter du vekk vil du alltid savne den! God bless Stavanger Uansett, god jul til dere alle :-) Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Nei, seriøst... merry kwanza/hanukkah/christmas! Mmm, reinsdyrsteik med waldorfsalat, tyttebær, mandelpoteter og ekte viltsaus med brunost og einerbær... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) Happy midtvintersblot! Endret 24. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 God jul da, gutta... Får tilbringe dagen med å feire min egen bursdag, jeg da. endelig 18! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 GOD JUL ja... Håper ihvertfall noen får noe kjekt til jul hvor jeg bare får sokker ettersom jeg er blitt den uoffisielle hatobjektet i familien grunnet min ekstreme inaktivitet og at jeg bare sitter foran pc'n Ellers ha en gledelig Jul Lenke til kommentar
MagE Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 God jul da, gutta... Får tilbringe dagen med å feire min egen bursdag, jeg da. endelig 18! God Jul og gratulera med 18-aarsdagen endeli Jul har allerede faatt modchip til xbox*n min *gleder meg til i kveld med harde pakker og pinnekjott* Lenke til kommentar
Gef Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 God Jul til alle sammen her på forumet og i denne verden! I dag er det Julaften, måtte alle få en fin julekveld Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 God Jul til de som feirer Jul.. Dere få ha en god dag Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Siden det er 2 God Jul topics så får jeg vel også poste her (vil ikke at noen skal bli utelatt ) God Jul Og Godt Nytt Aar Shen Dan Kuai Le Xin Nian Yu Kuai Glaedelig Jul og godt nyter Merry Christmas and a Happy New Year Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta Meri Kurisumasu soshite Akemashite Omedeto Chuc mung nam moi va Giang Sinh vui ve Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Siden denne tråden ikke ble stengt mot mine forventninger, benytter jeg anledningen til å ønske min gode venn Thea god jul og sånn. ) Og dere andre også da. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Siden det er 2 God Jul topics så får jeg vel også poste her (vil ikke at noen skal bli utelatt ) God Jul Og Godt Nytt Aar Shen Dan Kuai Le Xin Nian Yu Kuai Glaedelig Jul og godt nyter Merry Christmas and a Happy New Year Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta Meri Kurisumasu soshite Akemashite Omedeto Chuc mung nam moi va Giang Sinh vui ve Og alle de språka der kan du selvfølgelig flytende? God Jul ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå