AssKicR Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 go jul ja... var en annen post her et sted.. kan noen hjelpe meg å finne den.. Vil ha tag i juletreet mitt som va i den Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 God Jewl... eller solsnu, eller ka vi egentlig feirer... Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Ha ein god jol alle sammen.. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 God Jul alle sammen!! *sette meg ned og se på South Park's juleepisoder* Lenke til kommentar
MagE Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 god jul igjen. *gleder meg til fredag som er siste skuledag* Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 God Jul! Juleferie etter siste eksmen i mårgå. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 god jul igjen. *gleder meg til fredag som er siste skuledag* urettferdig!!! jeg må ha skole på mandag også... *mumle noe om å drepe lærerne* dette er ikke rett! *sette ammo i magasinet* skulle få det igjen etter jul, men det viser seg at den dagen vi får igjen får alle fri uansett, så vi får ikke igjen i det hele tatt!!! *starte bilen og dra fram adressebok* Lenke til kommentar
MagE Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 god jul igjen. *gleder meg til fredag som er siste skuledag* urettferdig!!! jeg må ha skole på mandag også... *mumle noe om å drepe lærerne* dette er ikke rett! *sette ammo i magasinet* skulle få det igjen etter jul, men det viser seg at den dagen vi får igjen får alle fri uansett, så vi får ikke igjen i det hele tatt!!! *starte bilen og dra fram adressebok* jeg og synest det er teit at andre får fir før meg, i fjor når jeg gjekk på mellomtrinet(7.kl) gikk jeg på en aen skole, der satt vi på skolen helt til 22/12(!!!) jeg ble så sint at jeg skjelte læraren og rektor ut, fikk masse kjeft for det senere men, God Jul Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 I morgen er det siste skoledag! What dæven døtte should we do? God jul! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 god bite lille julaften Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 god bite lille julaften God bitte bitte lille julaften mener du vel? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 god bite lille julaften God bitte bitte lille julaften mener du vel? ja, ble litt forviret med en gang jeg fikk skuleferi God bitebite lille julaften (om ca 15min er det god bite lille julaften) Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Endret 21. desember 2003 av $k$ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 God jul folkens. Nå er det snart jul og det finnes ikke noe som helst julestemning her i huset før imorgen når vi skal sette opp juletreet. Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 for vel nesten si GOD JUL og MARRY CHRISTMAS, happy xmas til alle som ikke kan norsk enkelt og greit ha en god jul og en fin juleaften jeg forblir i USA en amerikansk jul... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 vi kan ikke la tråden dø på lille julaften så: God Jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå