VincentYa Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 er enig.. jeg har aldri brukt antistatisk lenek.. teknisk sett kan du ta og vaske hovedkortet ditt under krana for og vanske den for støv... detteskal gå an.. men da må du være 100% sikker på at den er tørr.. hhe så egentlig trenger man ikke noe sånn lenke men fatisk har dem rett.. u trenger den ikke helt til den dagen da pcen ikke funker Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Nja, det er ikke noe jeg ville anbefalt. Det er mye rart på et hovedkort, det kan fort ende med en kortslutning og to, det der. (ja, jeg vet at rent vann er en isolator, men hvor mange har rent vann rett i fra springen?) Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Nja, det er ikke noe jeg ville anbefalt. Det er mye rart på et hovedkort, det kan fort ende med en kortslutning og to, det der.(ja, jeg vet at rent vann er en isolator, men hvor mange har rent vann rett i fra springen?) heheh det var bare noe jeg ville si.. ikke med så stort poeng:) Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Tek "Matrix". Du er som et batteri med masse elektrisk (statisk) energi i deg, og dette kan skade de ømfintlige kretsene på et kort e.l når du skal tukle nedi der. Et antistatisk armbånd leder denne elektrisiteten vekk slik at den blir "omdirigert" til å ikke treffe nedi kretsene der du jobber. Like enkelt som det er genialt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå