Mannen med ljåen Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Hva slags tilbud var det Banzai-kundene fikk hos Talkmore? Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Samme priser som vi hadde hos Banzai, f.eks 100 GB for kr 549,-, men ikke mulighet for å kjøpe ekstrapakker. Overforbruk maks kr 39,- pr. dag. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Nå snakker du om mobilt bredbånd? Banzai hadde datakvoten rett i telefonen. Det er det jeg vil ha, ellers må jeg jo ha et abonnement for telefonen også. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Ja, Nå snakker du om mobilt bredbånd? Ja Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Det blir stadig mindre operatører kan skille seg ut med, og etter sommeren, er det i stor grad kun datatrafikk igjen. Får håpe vi får se konkurranse på data etter sommeren. Jeg jeg med vilje unnlater romaing til land uten for EU, siden det er i stor grad /care for de aller fleste nordmenn. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Det er ikke et veldig godt tilbud. Om du har router fra før, og binder deg for ett år, får du Telia mye rimeligere. Ring deres kampanjenenummer, for dette står ikke på nettsidene. Det er for bevisste kunder. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Det er ikke et veldig godt tilbud. Om du har router fra før, og binder deg for ett år, får du Telia mye rimeligere. Ring deres kampanjenenummer, for dette står ikke på nettsidene. Det er for bevisste kunder. Har du tilfeldigvis det nummeret? Tenker å ha det i bakhånd frem til 16. mai. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 (endret) Klart. Jeg fikset rabatt selv på denne måten da min forrige operatør forsvant fra markedet. Jeg siterer meg selv i en annen forumtråd: Dersom noen vurderer Telia, men synes prisene er for høye, ring Telias kampanjenummer på tlf. 98245600. De har myndighet til å gi gode rabatter som du ikke finner ved å lete på hjemmesidene. Bruddgebyr på 1600 om du vil bryte, men dette synker med en 12-del for hver måned som går. En bedre avtale enn det som uoppmerksome kunder får. Deres største abonnement heter Smart Total, inkluderer roaming i EU og data-tvilling. Koster 699 kroner i måneden. Med ett års bindingstid er det mulig å få beløpet ned i 559,- Jeg har fremdeles rabatt, og betaler 559,- for et abonnement som skulle koste 699,-. Problemet er at jeg trenger mer data enn de 40 som abonnementet inkluderer. Når bindingstiden utløper i juni, vurderer jeg sterkt å bytte operatør. Mesteparten av datakvoten forsvinner til Chromecast på hytta. Tenker nå å bestille fiber der i stedet. Slipper alt dette datakvote-tullet til Telia, og går over til ICE på mobilen. Telia har fått nok av mine penger. EDIT: Uthevet kampanjenummeret til Telia. Endret 6. april 2017 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå