Gå til innhold

Telia kutter datapakker på Mobilt Bredbånd med opptil 75%


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir stadig mindre operatører kan skille seg ut med, og etter sommeren, er det i stor grad kun datatrafikk igjen. Får håpe vi får se konkurranse på data etter sommeren. 

 

Jeg jeg med vilje unnlater romaing til land uten for EU, siden det er i stor grad /care for de aller fleste nordmenn. 

Lenke til kommentar

Det er ikke et veldig godt tilbud.

Om du har router fra før, og binder deg for ett år, får du Telia mye rimeligere. Ring deres kampanjenenummer, for dette står ikke på nettsidene. Det er for bevisste kunder.

Har du tilfeldigvis det nummeret? Tenker å ha det i bakhånd frem til 16. mai. :)

Lenke til kommentar

Klart. Jeg fikset rabatt selv på denne måten da min forrige operatør forsvant fra markedet.

Jeg siterer meg selv i en annen forumtråd:

 

 

 


Dersom noen vurderer Telia, men synes prisene er for høye, ring Telias kampanjenummer på tlf. 98245600.

De har myndighet til å gi gode rabatter som du ikke finner ved å lete på hjemmesidene.

Bruddgebyr på 1600 om du vil bryte, men dette synker med en 12-del for hver måned som går.

En bedre avtale enn det som uoppmerksome kunder får.


Deres største abonnement heter Smart Total, inkluderer roaming i EU og data-tvilling. Koster 699 kroner i måneden.

Med ett års bindingstid er det mulig å få beløpet ned i 559,-


 

Jeg har fremdeles rabatt, og betaler 559,- for et abonnement som skulle koste 699,-.

Problemet er at jeg trenger mer data enn de 40 som abonnementet inkluderer.

Når bindingstiden utløper i juni, vurderer jeg sterkt å bytte operatør.

 

Mesteparten av datakvoten forsvinner til Chromecast på hytta.

Tenker nå å bestille fiber der i stedet. Slipper alt dette datakvote-tullet til Telia, og går over til ICE på mobilen.

Telia har fått nok av mine penger.

 

EDIT: Uthevet kampanjenummeret til Telia.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...