Fredrik N. Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 uten tittel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Jeg går ut fra at du er i dusjen med kameraet? De jeg bruker nå er ikke værtett og tåler vel dårlig baderom. Hvis jeg skal fyre av noe her, må jeg gjøre som Kristian Valen?. Godt komponert, velger fargeversjonen under tvil. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2017 Riktig observert, Gunnar. Det er dusjen ved hotellets basseng. Jeg blir fort rastløs på slike plasser så det hendte jeg tok noen bilder innimellom. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Flott komponert bilde i to versjoner , her greier jeg ikke å velge . Har veldig ofte sansen for s/hv versjoner men har også sansen for den flotte blåfargen . Lys/skygge samt mønsteret i flisene skaper dybde i bildet . Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 2. april 2017 Forfatter Del Skrevet 2. april 2017 Takk til deg også, Alec! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg