Gå til innhold

Microsoft Surface Pro 4 - Hva er din batteritid?

Anbefalte innlegg

Har nettopp bestilt meg Surface Pro 4 og lurer i den forbindelse hva dere her inne som eier en slik opplever i batteritid i praksis.

Oppgi hvilken versjon dere har, hvordan dere bruker den og så klart batteritiden dere opplevel i praksis.

Jeg kommer med mine tall så fort jeg får den i hende. Skal hente den senere i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått testet batteritiden etter første opplading. Den har mer eller mindre vert i konstant bruk hele tiden men trekk fra ca. en time til sammen hvor den bare har stått der påslått men uten å brukes.

80% surfing på nett, litt musikk avspilling med Spotify, litt bilderedigering i Lightroom samt litt klikking rundt i innstillinger etc. Bruken jeg har hatt gjenspeiler vel den bruken jeg kommer til å ha med denne fremover og jeg klarte og klokke den inn på 6t-18min. med strømsparingsmodus på og lysstyrke til "anbefalt" noe jeg annså som en OK lysstyrke.

Det skal sies at det var 4% igjen av batteriet når 6Timer-18 minutter var gått, så man kan sikkert slenge på noen minutter til.

Men for meg så er det viktigere og finne ut hvor lang tid jeg GARANTERT får ut fra mitt bruk. Jeg tror at hvis man sier fem og en halv time så er man på trygg grunn. Også greit å få ladet den før den går i svart.

Personlig hadde jeg ikke forventet så lang batteritid, så den får pluss i boken fra meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...