KiX Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Hei! Jeg skal nå transportere min personbil fra Bodø til Stavanger og har så langt vært i kontakt med 2 aktører. Auto Transport Service og Bring. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med transport av bil eller disse 2 eventuelt andre aktører ? ATS tilbyr å kan gjøre jobben for 7800,- med leveringstid på 11 dager, mens Bring vil ha 10 000 (siden jeg må leie en container) med leveringstid på 2-3 dager. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 https://www.hurtigruten.no/sider/lokaltransport/ Kan du hente bilen fra Bergen så her er et alternativ også Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Tips; Sjekk om det er forsikring med i prisen, greit å ha når det er dyre ting som skal fraktes 1 Lenke til kommentar
KiX Skrevet 31. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2017 https://www.hurtigruten.no/sider/lokaltransport/ Kan du hente bilen fra Bergen så her er et alternativ også Kan bli litt vanskelig siden vet ikke om jeg faktisk for tid til det :o Men det er et ganske fint alternativ, så takk Lenke til kommentar
KiX Skrevet 31. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2017 Er bilen kjørbar? Den er kjørbar da Lenke til kommentar
KiX Skrevet 31. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2017 Tips; Sjekk om det er forsikring med i prisen, greit å ha når det er dyre ting som skal fraktes Tok å sjekket det, og det var det ikke. Så fikk en knall pris fra forsikringselskapet mitt 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Ta langhelg og kjør den ned selv Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 (endret) Du kan selvfølgelig kjøre ned og ta flyet opp, eller så er det kanskje noen som skal reise strekningen som kan kjøre den ned for deg. Da får du bilen nedover og noen får seg en gratistur hjem eller noe sånt. Endret 1. april 2017 av Leo_ Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Legg ut forespørsel på Nimber Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Har hentet bil og nordpå og kjørt de ned til sørvestlandet selv. Etter min mening er det like så greit å hente den selv, da slipper du å dille med transportør og organsering. I tilegg er det vesentlig rimeligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå