Supervisor Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Fikk nettopp mail fra Hello at de har innført roam like home og rollover. Jeg har en 10GB abonnement som jeg betaler 294,- i måneden. Fra 01.05 øker inkluderte data opp til 12GB, men samtidig øker prisen til 449,- Det er en altfor stor prisøkning for min del, og jeg skal enten bytte til en billigere pakke hos Hello, eller bytte til en ny mobiloperatør. Vi er 3 personer i huset som er på leting etter et nytt abonnement. Må sjekke alternativer. Nye priser: 1GB - 129,- 3GB - 249,- 6GB - 349,- 12GB - 449,- Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Et alternativ mens du finner ut av ting kan jo da være talkmore. Jeg kan verve deg der så får du 2mnd gratis. Om om de andre nummerene ikke står på deg så kan du verve de selv og få enda flere gratis mnd. Talkmore er også etter min erfaring lett å prute ned prisene hos. Bare en liten tanke Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Avvent frem til etter sommeren først da vil vi se hva endelig utfall Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 30. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2017 To av de numrene står på meg, mens tredje er på kona. Jeg kan vente frem til mai til å bestemme meg, men allerede nå er jeg sikker på at jeg ikke kommer til å betale 449,- i måneden for mobilabonnement. Smertegrense er rundt 300,-. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Ble veldig overrasket selv. Hello har lenge argumentert for lave priser og at de skal utfordre bransjen, det skjer tydeligvis ikke så mye nå lenger. Synd 20 GB abonnementet forsvant, nå blir det mye dyrere for meg å være student og bruke mobildata på skolen med egen pc. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Det var synd ja, 20 GB forsvant og prisene øker. Da venter jeg bare på hva Komplett Mobil kommer til å gjøre med prisene sine når ikke lengre bruk i EU/EØS lengre kan selges som pakkeløsning og hva Chess og One Call serverer av innhold og priser når EU/EØS-bruk blir inkludert. 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Har sjekket rundt litt og det virker som det gjelder alle (?) aktørene. EU direktivet presser prisene opp. Jeg gir vel F i roaming .. Byttet til Hello nettop selv, og prisen stiger med 43% pga "rollover" og "roaming". Møkkaprodukter som jeg ikke har behov for ... Surt å betale ekstra for det. Men kan virke som vi ikke har noe valg. Nytt direktiv presser aktøren som sender regninga til sluttbruker? hmpfff Lenke til kommentar
Freakai Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 (endret) Ringte dem akkurAt og fortalte hva jeg syntes om 30%+ prisøkning og at jeg ville bytte leverandør. Intet tilbud om lavere pris eller forsøk på å beholde meg som kunde.Nesten så jeg drar frem en gammel Nokia og bytter til kontantkort til data blir ubegrenset (slik det burde være) Endret 30. mars 2017 av Freakai Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Tror nok bare Hello er litt uheldige her som slipper katta ut av sekken raskest. Hehe .. Får kul'an litt og se hva enden på visa blir når alle kommer med prisene sine. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 30. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2017 Ser at ice.net har identiske priser, men vurderer å bytte siden ice ikke fakturerer overforbruk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Isåfall kan jo Komplettmobil være en ting å tenke på, 299 for 10gb i mnd og telenor nett Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Jeg fortet meg å bytte til komplett i dag før de får lyst til å sette opp prisene sine også. 3GB til 199kr. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 De bytter prisene de også .. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 De har ikke gjort det ennå. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 (endret) Det er egentlig ingen som har byttet prisen ... Hello har bare meldt det tidlig. Det kommer fra Komplett også. Har snakka med dem (og et par andre) Endret 30. mars 2017 av Kyrre S. Lenke til kommentar
petterP9 Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Ble veldig overrasket selv. Hello har lenge argumentert for lave priser og at de skal utfordre bransjen, det skjer tydeligvis ikke så mye nå lenger. Synd 20 GB abonnementet forsvant, nå blir det mye dyrere for meg å være student og bruke mobildata på skolen med egen pc. Hva med eduroam? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Det er egentlig ingen som har byttet prisen ... Hello har bare meldt det tidlig. Det kommer fra Komplett også. Har snakka med dem (og et par andre) Med roaming (kr 80 ekstra) koster det 379 kr i mnd for 10gb hos komplett. Mitt nye abbonnement hos hello vil koste meg kr 449 med 12gb og roaming. Det betyr at de tar 70 kroner for de to ekstra gb i forhold til komplett. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Det er egentlig ingen som har byttet prisen ... Hello har bare meldt det tidlig. Det kommer fra Komplett også. Har snakka med dem (og et par andre) Sa Komplett Mobil noe om hva de nye prisene kommer til å bli? Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 30. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2017 Nå har jeg byttet fra Hello til Ice. Lenke til kommentar
Leif1961 Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Jeg bytter tvert der det er billigst 10GB og telia dekning, så nå har jeg Chilimobil, Kona har Hello, var 10 GB og Telenor dekning som hun ville ha, Vi ser etter en ny nå, kanskje Komplett, men vil de øke i pris også?Kommer alle mobil leverandør til opp-justeringere prisene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå