simba (= Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Noen som synes operation Flashpoint resistance er bra her ? jg synes det ruler jg vartfall editoren.... god jul folkens.... Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Kanskje tidens spill (nyere tid). Helt fantastisk da det kom, gøy fortsatt i dag. Friheten var jo genial. Eneste var at ai'n, når man er lagleder, kunne var litt plagsom. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ikke mye slår OFP (med eller uten Resistance) i Multiplayer...helt konge!!! Lenke til kommentar
Krusader Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 OFP og teamwork og mikrofoner og en gal lagleder....hehe. MANGE sene kvelder på dataen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 OPF: resistance = über spillet av de alle...håper bare OPF2 gir meg samme gode spillefølelsen som OPF++ gjorde, bare med oppgradert grafikk og AI Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 OFP + exp packs eier, har det orginalt, det er en av de bedre spilla jeg har kjøpt! Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 OFP + exp packs eier, har det orginalt, det er en av de bedre spilla jeg har kjøpt! For ikke å snakke om alle user created campaigns og MP maps som flyter på nettet, veldig mye av bra kvalitet, spez MP campaigns!!! Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Dårlig bruk av emnefelt. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg