skarsk Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Jeg synes ikke det er riktig at selgere på bruktmarkedet er anonyme. Akkurat nå er det en som selger kamera i "bulk". Når jeg sender en forespørsel for å få opplysninger om kamera, får jeg ikke svar. Ingen fulle navn. Ingen full adresse. Ikke e-mailadr. Bruktmarkedet formidler "kontakt". skarsk Lenke til kommentar
razorman Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Enig med sistnevnte, anonymitet kan tyde på at han/hun har noe og skjule.... [ Denne Melding var redigert av: razorman på 2002-02-28 14:23 ] Lenke til kommentar
amund Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Quote: razorman skrev (2002-02-28 14:22):Enig med sistnevnte, anonymitet kan tyde på at han/hun har noe og skjule.... Ja, og da mener jeg det bare er å ta ENDA større forhåndsregler. Er det bedre om han skriver inn falsk navn? Når en bruker vil være anonym klarer han det utmerket i bruktmarkedet, all den tid vi ikke krever legitimasjon av hver enkelt annonser eller noe sånt. Da synes jeg det er greit at de velger selv å annonsere, for da vet iallefall jeg hvor jeg virkelig skal styre unna. Bare ikke tro at "mistenksomme" anonyme annonsører blir noe bedre om de må finne på et navn å skrive inn. Mvh, Amund Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 1. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2002 Det minste bruktmarkedet kunne forlange av brukerne, er en ekte e-mailadr. i annonsen, det er vel ikke mye forlangt? skarsk Lenke til kommentar
amund Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Quote: skarsk skrev (2002-03-01 18:05):Det minste bruktmarkedet kunne forlange av brukerne, er en ekte e-mailadr. i annonsen, det er vel ikke mye forlangt? Joda, forstår i grunn det, men hva er vitsen med å legge inn en annonse uten å oppgi en fungerende e-postadresse? Man får ikke mye respons da... Det blir i tilfelle for å fjerne spam. Mvh, Amund Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 1. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2002 Det er jo akkurat det som er skjedd med omtalte annonse under ID:1. Amund; les, og prøv å forstå hva som står i ID:1. Jeg fikk sendt beskjed til annonsør, tror jeg, men vet ikke, for bruktmarkedet formidlet beskjed med kopi til meg. (altså må bruktmarked vite e-mailadr. til selger) Jeg har i alle fall ikke fått svar fra selger! Dette var dårlige greier. skarsk [ Denne Melding var redigert av: skarsk på 2002-03-06 11:17 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå