mestou1 Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Forsterkern og suben har funket helt fint siden jeg koblet den. Forsterkern har åpenbart stått på hele tiden siden jeg kobla, da ikke remotekablen var koblet bak spilleren og batteriet på bilen gikk ut. Da jeg skulle koble remotekabelen fra forsterkern sammen med ledningen bak spillern kom kabelen borti spillerns metall og jeg hørte et lite "boof" i suben, som samtidig slo seg av. Nå er alt koblet riktig, men forsterkern vil ikke på.. Jeg får lys i den i 1 sek hvis jeg tar strømkabelen bort til remote på forsterkern, men ingen ting da den står i uttaket den skal sitte i.. Jeg vet med andre ord at strømkabelen fører strøm. Har prøvd å bytte sikringer i forsterker, samt på strømkabelen uten hell. Noen som har peiling? ) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Har du spenning på remote-kabelen? Lenke til kommentar
mestou1 Skrevet 2. april 2017 Forfatter Del Skrevet 2. april 2017 Det hadde jeg. Fant ut at jeg hadde blingsa, og kobla remoten fra forsterkern til blå og gul ledning bak spillern, istedenfor blå og hvit. Stod litt missvisende lapper på. Nå funker alt igjen, så var ikke værre enn som så! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå