Baardsen Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 4g nettverk her med forbruksmålt netttilkobling som maser om at Onedrive bør settes i pause. Hva er OneDrive? Hvordan setter man den i pause? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Ondrive er vel Microsoft sitt svar på Dropbox og Google Drive. Antar tanken med begrensning i forbruksmålt nettilkobling er for å unngå at Onedrive spiser opp dataplanen vist du er på mobilt bredbånd. Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 4. april 2017 Forfatter Del Skrevet 4. april 2017 Ja jeg fikk varsel om at jeg måtte sette OneDrive i pause for å spare data. Men hvordan i granskauen setter jeg den i pause? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Hvis jeg googler 'ondrive pause' så finner jeg denne: http://www.thewindowsclub.com/pause-syncing-onedrive-windows-10 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Om der ikke er noen data som skal synkes, så vil der ikke bli lastet ned eller opp noen data. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Hvis du ikke vet hva onedrive er så har du ihvertfall ikke bruk for den og da kan det vel være enklest å avinstallere så den ikke synkroniserer? Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 5. april 2017 Forfatter Del Skrevet 5. april 2017 Ja jeg fikk varsel om at jeg måtte sette OneDrive i pause for å spare data. Men hvordan i granskauen setter jeg den i pause? Å takk. Da fikk jeg skrudd den av faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå