Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

BPG snitt og svar frist

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å begynne der til neste år, og står ovenfor et ganske skummelt dilemma. Jeg har allerede fått svar fra Danielsen (som jeg også har søkt på), at jeg kom inn. Jeg har da til 3 april (nå om 5 dager) til å svare på om jeg vil ha plassen min eller ikke. Svaret fra BPG får jeg ikke før etter påsken 20-30 april eller noe sånn vil jeg tenke meg. 

Jeg sendte mail til skolen og spurte om jeg kunne fått vite noe på forhånd.

I mailen sto det at jeg lå litt under de som vil få svar på at de har kommet inn først - som skremmer meg litt.

Men jeg forstår rett og slett ikke hvordan dette har seg, nå som jeg gikk ut med 4,3 i snitt. I fjord lå det på 4, eller i så fall rett under, og det kullet var mye større(00) en våres(01). 

SÅ jeg tenger hjelp. Skal jeg avvise søknaden fra danielsen, og håpe på at jeg til slutt vil få plass på BPG? Det sto i allefall at etter de erfaringene de hadde, så ville jeg med det snittet jeg hadde komme inn.

Jeg har rundt 3 i klassen min som har søkt på BPG, men ingen av de har tenkt å gå der nå som de helst vil inn på amalie skram (alle har over 5 i snitt, tror nok de kommer inn). Så hva tenker dere? 

Hadde vært utrolig greit å kommet inn der.

Har noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...