Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Kan ikke endre noen innstillinger på ruter

Anbefalte innlegg

jeg er ganske trøtt i dette øyeblikket så copy paster bare mailen jeg sendte til nextgentel, som de ikke gidder svare på selvfølgelig...

det har seg slik at routeren våres er oppdatert til deres firmware automatisk? UI er helt annerledes iaf og det er umulig for meg og endre en eneste instilling uten og få feilmeldingen: 
  • IPv4 Routes needs an interface
  • IPv4 Routes needs a Target"
om jeg bare sletter en port jeg har laget, eller prøver lage en port, uansett hva jeg gjør så kommer den feilmeldingen der, jeg har gått gjennom alle innstillingene og prøvd det meste og jeg skjønner virkelig ikke hva som må endres.

jeg hadde ikke dette problemet før UI eller Firmware var NEXTGENTEL sitt. og det er ganske plagsomt siden skal bygge ny server og må åpne porter osv i routeren for at jeg i det heletatt kan ta den i bruk når jeg er utenfor huset.

dette er en inteno DG301B med firmware versjon: DG301-W7P2U_NGT3.10.0-170113_1222

er det noen som har peiling på hva som må til? har prøvd i en halv mnd nå og google og se igjennom hver eneste J*vla innstilling på både "basic" og "expert" mode og nextgentel nekter svare meg.

post-340485-0-09373000-1490808742_thumb.png

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...