eUnaas Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 jeg har en mpeg-2 film (trur jeg), men jeg får ikke spilt den av... hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
mcper Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 powerdvd: http://www.gocyberlink.com/english/downloa...ile.jsp?dl_id=1 windvd: http://www.intervideo.com/jsp/WinDVD_Download.jsp per Lenke til kommentar
Xell Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Quote: eunaas skrev (2002-02-28 14:17):jeg har en mpeg-2 film (trur jeg), men jeg får ikke spilt den av... hva skal jeg gjøre? tror du?! er det .avi eller .mpg? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 det er mpg fil. men jeg får ikke silt den av med realOne, eller media player. Så brukte jeg et program og der sto det at det var e nmpeg2 fil... Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 men dere, det er ikke en DVD'film... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 PowerDVD spiller av mpeg2-filer! Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 takker!!! PowerDVD kan jo nesten spille alle typer film typer... nice mp3 også!!! Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 ...men lyden er ikke noe god! ...hva kan det skyleds? Lenke til kommentar
mcper Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Quote: On 2002-02-28 15:30, eunaas skrev:...men lyden er ikke noe god! ...hva kan det skyleds? på mp3-filer i powerdvd, eller generelt med alle filer i powerdvd? Såg at du hadde ei gammal maskin, det kan kanskje vere det som er problemet. Mulig powerdvd ikkje er så lite ressurskrevjande som andre program når det gjeld avspeling av mp3 iallfall. per Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 på mp3-filer i powerdvd, eller generelt med alle filer i powerdvd? Såg at du hadde ei gammal maskin, det kan kanskje vere det som er problemet. Mulig powerdvd ikkje er så lite ressurskrevjande som andre program når det gjeld avspeling av mp3 iallfall. per jeg har en gammel maskin ja! veldig gammel! men jeg merker det best når jeg spiller av mp3 i powerDVD, lydkvaliteten er også litt dårlig når jeg spiller av filmer osv... (når jeg sier dårlig sammenligner jeg med min RealOne spiller...) jeg hører liksom en slik skurring i lyden, akkuratt som høytaleren skulle være sprengt... Lenke til kommentar
mcper Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Quote: On 2002-02-28 15:54, eunaas skrev:jeg har en gammel maskin ja! veldig gammel!men jeg merker det best når jeg spiller av mp3 i powerDVD, lydkvaliteten er også litt dårlig når jeg spiller av filmer osv...(når jeg sier dårlig sammenligner jeg med min RealOne spiller...)jeg hører liksom en slik skurring i lyden, akkuratt som høytaleren skulle være sprengt... Tja, enten er det lydkortet som lagar krøll eller så er maskina di ikkje kraftig nok til powerdvd 4. Antar at mp3 funkar greitt med winamp og liknande. per Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 ja du har nokk rett. når jeg innstalerte powerDVD så sto det at de annbefalte pentiun 350Mzh (og det er noe jeg ikke har! :sad: ) Men det som jeg synes er strålede er at når jeg spiller av filmer som før har hakket (med andre spillere) hakker ikke nå mer med powerDVD! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå