ungjente123 Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Hei! Jeg er en jente på 15 år som er avhengig av instagram, og jeg har nå funnet ut at jeg trenger pause. Det tar tid og energi, og går desverre ut over skolen og meg selv. Jeg blir mentalt sliten av å konstant føle at jeg hele tiden må oppdatere og få med meg alt folk legger ut! Hater å gå glipp av ting, men sannheten er at jeg ikke går glipp av noenting. Bare bortkasta tid. Har derfor bestemt meg for en liten pause Men problemet er at jeg ikke får deaktivert kontoen min! Jeg har fulgt alle instruksjoner som står, men den vil bare ikke. Når jeg trykker på "deaktiver" knappen, så blir jeg bare sendt tilbake til startsiden (der man ser bildene til folk jeg følger). Jeg har prøvd utallige ganger, prøvd fra forskjellige enheter, og tilogmed prøvd å bytte passord. Hva er greia? Lenke til kommentar
y tho Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 (endret) snip Hva med bare å slette appen? Endret 29. mars 2017 av Colonel doT. Lenke til kommentar
ungjente123 Skrevet 29. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2017 Gir meg mer motivasjon å slette kontoen midlertidig. Da blir jeg ikke frista til å logge inn igjen, eller laste ned appen igjen. Det burde jo kunne gå å deaktivere den, med de instruksene jeg har fulgt. Hvorfor går det ikke? Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Gi en du kan stole på (forelder eller tilsvarende, ikke "bestevenn lizzm") brukernavn og passord, og be de forandre på ting så du ikke kan bruke det uten å gå gjennom de først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå