Gå til innhold

Låse opp XBOX harddisk, uten xbox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en 8gb seagate disk jeg gjerne skulle hatt "låst" opp.

Er det mulig uten xbox? jeg tok selvfølgelig ingen kopi av koden etc, så jeg har ingen informasjon om disken..

Hvis du ikke tok backup av koden er det veldig vanskelig. Hvis du har mulighet kan du sette harddisken inn i xboxen igjen. Boote opp superdisc eller tilsvarende og velg backup. Hvis ikke har jeg lest om en metode der en hotswapper disken fra linux og over på xboxen.. Men har ikke link til denne artikkelen..

Lenke til kommentar
Har en 8gb seagate disk jeg gjerne skulle hatt "låst" opp.

Er det mulig uten xbox? jeg tok selvfølgelig ingen kopi av koden etc, så jeg har ingen informasjon om disken..

Du kan jo prøve denne linken. Der finnes det en XBOX harddisk-driver til WinXP du kan laste ned... har ikke xbox eller xbox-harddisk selv så jeg vet dessverre ikke om den virker til ditt formål! :roll:

Endret av Runebassen
Lenke til kommentar
xbox'en har jeg ikke lengre :blush:

Den er solgt for lenge siden...var morsomt å modde den etc. men jeg spilte jo aldri på den...

Så det er omtrent umulig? :(

Jeg har pr. dags dato ingen linux maskin...hmm kanskje jeg skal installere det på en maskin igjen...

kjøpte du virkelig en xbox for å spille på den? streame film *hark hark* :yes:

Lenke til kommentar
Får si som Runepune,Det stemmer at du MÅ ha xboxen for og låse den opp igjen.Men hvem vet,kan jo hende det dukker opp et program med tiden.

Håper det. Jeg har samme problem. XBox'en min tok kvelden i sommerens tordenvær, og det hadde vært dritkult å kunne få brukt hd'en til noe fornuftig. Men det sørger jo MS for å ødelegge, da, de maktsjuke j*vlene! :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...