Kurt Lekanger Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Les vårt intervju med Sopra Steria-sjef Kjell Rusti.– Det er faktisk underskudd på IT-folk i Norge (Ekstra) Lenke til kommentar
roflol Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Den var ny.. hvorfor er det vanskelig for en ny utdannet person og få seg jobb da? Lenke til kommentar
shaizemaria Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Fordi dem krever minst 7års erfaring, er vel dette hinderet som gjør at det er mangel på it-folk Lenke til kommentar
Per Buer Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Fordi dem krever minst 7års erfaring, er vel dette hinderet som gjør at det er mangel på it-folk Skulle jeg drive en konsulentsjappe så hadde jeg nok også vurdert en slik regel. Du lever da i effekt av å selge CV'ene til folk - og folk rett ut ifra skolen har ikke nødvendigvis så verdifull CV. Produktselskaper og selskaper som leverer tjenester som ikke bare er CV-salg har derimot muligheter til å ansette folk som faktisk er flinke uten å ha det på CV'en. Bare å prøve der - det er også ofte mer spennende jobber. Etter et par år som konsulent vet jeg at det er vel ikke noe jeg lengter tilbake til. Pengene er bra - men det er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå