Anoo Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Hei,Er det noen som kan hjelpe meg i forhold til å konkretisere hva NAV mener i stillingsannonsen med: Kjennskap til NAVs arbeidsformer, mål og fagsystemer anses som en fordel ? - Takk. Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Dette er vel et slikt tilfelle der du ikke ville trengt å stille spørsmålet dersom du oppfylte det det spurte etter... 7 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Dette betyr at du stiller med ein fordel dersom du i tillegg til dei øvrige kvalifikasjonskrava har "Kjennskap til NAVs arbeidsformer, mål og fagsystemer". Skal eg konkretisere endå meir, så betyr dette at det er ein fordel dersom du har tidligare arbeidserfaring frå NAV, eller liknande virksomheiter slik at du er godt kjent med NAV og dermed trenger mindre opplæring. Lenke til kommentar
PunktumFinale Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Hei, Er det noen som kan hjelpe meg i forhold til å konkretisere hva NAV mener i stillingsannonsen med: Kjennskap til NAVs arbeidsformer, mål og fagsystemer anses som en fordel ? - Takk. Svaret på det du lurer på avhenger av hvilken stilling i nav du søker på. En regnskapsmedarbeider har forskjellig arbeidsform, mål og fagsystem enn det enn sosionom i nav har. nav har f.eks langt over 100 forskjellige datasystem. Sånn generelt i forhold til saksbehandler på lokalkontor/forvaltning kan du bruke dette: Arbeidsformer - 1 Kommunikasjonsformer med bruker - NLP, utforske ambivalens, lytteteknikker osv 2 Kontakt og dialog med arbeidgivere, brukere, tiltaksarrangører, behandlere osv 3 Generell forvaltningsskikk, likebehandling, klagerett, informasjonsplikt, innsynsplikt osv Mål: https://www.nav.no/no/NAV+og+samfunn/Om+NAV/Relatert+informasjon/visjon-og-verdier Fagsystemer: Arena (oracle), infotrygd, gosys, pesys, modia, bisys, socio(tieto) osv Lenke til kommentar
Anoo Skrevet 29. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2017 Hei, Er det noen som kan hjelpe meg i forhold til å konkretisere hva NAV mener i stillingsannonsen med: Kjennskap til NAVs arbeidsformer, mål og fagsystemer anses som en fordel ? - Takk. Svaret på det du lurer på avhenger av hvilken stilling i nav du søker på. En regnskapsmedarbeider har forskjellig arbeidsform, mål og fagsystem enn det enn sosionom i nav har. nav har f.eks langt over 100 forskjellige datasystem. Sånn generelt i forhold til saksbehandler på lokalkontor/forvaltning kan du bruke dette: Arbeidsformer - 1 Kommunikasjonsformer med bruker - NLP, utforske ambivalens, lytteteknikker osv 2 Kontakt og dialog med arbeidgivere, brukere, tiltaksarrangører, behandlere osv 3 Generell forvaltningsskikk, likebehandling, klagerett, informasjonsplikt, innsynsplikt osv Mål: https://www.nav.no/no/NAV+og+samfunn/Om+NAV/Relatert+informasjon/visjon-og-verdier Fagsystemer: Arena (oracle), infotrygd, gosys, pesys, modia, bisys, socio(tieto) osv Takk var et slikt svar jeg var ute etter Setter stor pris på det! Lenke til kommentar
PunktumFinale Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Bare hyggelig Håper du får jobben! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå