Gå til innhold

Sju år med Galaxy S

Anbefalte innlegg

Er vel ingen som har sagt noe annet, og det at Galaxy telefoner faller mer i ytelse enn andre er og mulig at det stemmer. Er jo en av grunnene til at jeg vil kjøpe Huawei neste gang. Jeg trenger heller ikke alt ekstra greiene Samsung har, og trenger ikke at alt skal være det beste. Før var jo ytelse mer avhengig av rene specs, men nå er det ikke så mye slik lengre. Så nå kan du få telefoner som er raske, selv om specsene ikke er like gode. Samsung har jo tapt litt markedsandeler i mid og low end pga det. Og Samsung har hatt mye dårlige telefoner der.

Jeg synes bare det blir litt merkelig i en sak om Galaxy seriens historie og komme med at Galaxy og Samsung er så dårlige. Det er jo beviselig bare to store mobilserier i verden. Alle andre modeller har veldig lave salgstall til sammenligning. Betyr ikke nødvendigvis at det er best, men dårlig er det jo ikke akkurat heller da. Personlig så liker jeg ikke retningen selskapet har tatt med de nyeste telefonene selv om jeg skjønner grunnen.  Jeg forstår derimot ikke hvorfor Android entusiaster skal gå rundt å skrive at alt med Samsung er forferdelig, fordi de ikke liker hvordan mobilene er. 

Kjøp hva du liker og vær fornøyd med det. Og del erfaringer med mobiler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg husker at når Samsung kom ut med sin S-serie så var det en konkurranse mellom dem og HTC om hvem som var best. Og så kan du tenke på hvilke mobilmerker som var store på den tiden. Hvilke er fortsatt store? Hva skjedde med LG, HTC, Nokia, Sony osv? Bortsett fra Samsung har jo markedet nærmest blitt tatt over av nye kinesiske selskaper som man aldri så på den tiden. Jeg kan ikke så mye om økonomi og slikt, men jeg ville sagt at det er rimelig bra. De fleste har jo og kommet med nye navn på mobilserier og slikt, mens Samsung har hat Galaxy navnet rimelig lenge nå.

Tror derimot inntektene fra mobil relatert teknologi er mye høyere enn faktiske mobilsalg derimot. Så når du har rapportene om hvem som tjener penger på mobiler så er det jo ikke tatt med hva Samsung tjener på å selge NAND, RAM, skjermer, SoCer, kamera f.eks. OG akkurat denne teknologidelen begynner virkelig å gi dem fordel nå. OLED har kommet så langt nå at det nok ikke er lenge til før det er i de fleste toppmodeller. Samsung har igjen fått kontrakten for Snapdragon. De kan jo si til Qualcomm at hvis du ikke gir oss kontrakten, så kjøper vi ikke noen Snapdragon SoCer, så tror de har god mulighet for å få kontrakten i fremtiden og. De har hatt den siden de gikk solo med Exynos 7420 og kuttet 100% ut Snapdragon. Som vil si at Galaxy serien alltid vil ha lanseringsforsprang på alle andre. Bortsett fra Huawei. Så de forsvinner nok ikke med det første heller. Akkurat som Apple som har iOS. På grunn at det forsvinner de neppe med det første heller. Selv om begge mister markedsandeler.

Jeg husker at når Samsung kom ut med sin S-serie så var det en konkurranse mellom dem og HTC om hvem som var best. Og så kan du tenke på hvilke mobilmerker som var store på den tiden. Hvilke er fortsatt store? Hva skjedde med LG, HTC, Nokia, Sony osv? Bortsett fra Samsung har jo markedet nærmest blitt tatt over av nye kinesiske selskaper som man aldri så på den tiden. Jeg kan ikke så mye om økonomi og slikt, men jeg ville sagt at det er rimelig bra. Merkelig at de to selskapene som har hatt virkelig stor suksess er de som alltid får masse negativt i kommentarfeltene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Så når Samsung gjør en feil så vet du garantert at det var med vilje og ingen brydde seg. Når Intel gjør en feil så må en se på "årsaken" og "hva som blir gjort". Jeg skjønner godt hva det betyr. Så tror jeg avslutter her jeg :)

Her begår du nok en stråmann. Dette er ikke hva jeg har sagt, og hvis du leser innleggene mine i denne tråden, ser du at jeg har tatt frem andre feil som jeg ikke har påstatt at Samsung har gjort med vilje. Din påstand er er altså beviselig feil. Hvis du vil diskutere får du holde deg unna de kjente logiske bristene.

Jeg synes bare det blir litt merkelig i en sak om Galaxy seriens historie og komme med at Galaxy og Samsung er så dårlige.

Så hvor skal man ellers ta det frem? Min kommentar var virkelig relatert til saken -- den tok frem de negative sidene som har preget Samsunghistorien. De bør vel også med, eller? Hvis de uteblir kan man likegodt lese historien om S-serien på Samsungs hjemmesider.

Det er jo beviselig bare to store mobilserier i verden. Alle andre modeller har veldig lave salgstall til sammenligning. Betyr ikke nødvendigvis at det er best, men dårlig er det jo ikke akkurat heller da. Personlig så liker jeg ikke retningen selskapet har tatt med de nyeste telefonene selv om jeg skjønner grunnen.  Jeg forstår derimot ikke hvorfor Android entusiaster skal gå rundt å skrive at alt med Samsung er forferdelig, fordi de ikke liker hvordan mobilene er. 

Kjøp hva du liker og vær fornøyd med det. Og del erfaringer med mobiler.

Mestselgende merker kan være dårlige, så der er det enda en brist i argumentene dine.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Mestselgende merker kan være dårlige. Eksempelvis solgte Galaxy Mini(Minus) modellene mye pga av Samsung merket, for de var rimelig elendige telefoner. Det betyr derimot at en antar at de er bra, og man må ha god argumentasjon for at de ikke er bra. Spesielt når man ser hvor mye og raskt merker faller om de ikke lager utrolig gode modeller hvert år. Konkurransen blant Android merker er knallhard. Husk at alle andre Android produsenter selger sine mobiler billigere enn Samsung for å konkurrere med dem. Hvorfor er det slik at ingen andre Android produsenter kan selge mobiler på Samsungs sitt prisnivå? Jeg mener, jeg synes det er for høyt altså. Jeg har ikke lyst å støtte å ta så mye betalt for en telefon.

Edge er jo et eksempel på forskjellen mellom Samsung og de andre. Objektivt så er jo telefonen bedre uten den kanten. Likevel så tok Samsung ekstra betalt for den. Og folk kjøpte edge, mer enn flat. Så det har bare blitt mer og mer edge. Det jeg føler de fleste som kjøper Nexus og OnePlus ikke forstår er at folk har forskjellige syn på hva som er en bra telefon. Både Apple og Samsung er flinke på å vite hva "vanlige" folk vil ha. Og ingen av dem er ute etter å lage telefoner for entusiaster egentlig. Jeg ville sagt at det sluttet etter Note 4 for Samsung. Mye mer enn Note 7 så synes jeg Note 5 ødela serien. Nå er det jo bare en stor Galaxy med pen. Før var det noe spesielt.

Du nevnte forresten at sjefen er siktet for korrupsjon, som er pågående, og ikke historie. Det med koding er heller ikke historie, fordi du mener at pga det så er de dårlige uavhengig av tid. Hvis du ser på historien oppover har det skjedd mye i filosofien for Samsungs SW. Det har vært store forbedringer der. Antall gimmicker er kraftig redusert, antallet forehåndsinstallerte programmer er langt mindre og flyttet til appbutikk som valgfrie istedenfor. Det er eksempel på historie. Hvis du bare sier at uavhengig av tid så kan de ikke programmere, så er du bare ute etter å si noe negativt om dem.

Så du kan si før var det mye mer bloatware, gimmick osv, men oppover tiden og spesielt med S6 så ble det mye bedre i det som er et klart skille i strategien etter dårlige salgstall for en ikke så god S5. Som viser at Samsung fortsatt har evnen til å endre seg når det går dårlig. Samtidig så gjenstår det en del jobb fortsatt, f.eks med RAM managment.(jeg forstår ikke hvorfor det er så dårlig hos Samsung).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Mestselgende merker kan være dårlige. Eksempelvis solgte Galaxy Mini(Minus) modellene mye pga av Samsung merket, for de var rimelig elendige telefoner. Det betyr derimot at en antar at de er bra, og man må ha god argumentasjon for at de ikke er bra.

Nei. Gode slagstall er ikke noe argument for at noe er bra, og man kan ikke dermed anta at det er bra.

Spesielt når man ser hvor mye og raskt merker faller om de ikke lager utrolig gode modeller hvert år. Konkurransen blant Android merker er knallhard. Husk at alle andre Android produsenter selger sine mobiler billigere enn Samsung for å konkurrere med dem. Hvorfor er det slik at ingen andre Android produsenter kan selge mobiler på Samsungs sitt prisnivå? Jeg mener, jeg synes det er for høyt altså. Jeg har ikke lyst å støtte å ta så mye betalt for en telefon.

Merker kan falle av andre grunner. Uheldig markedsføring, lite synlig i medialyset, ingen tidligere modeller å vise til. Det skal mye mer til enn å ha en god telefon. Samsung Galaxy S-serien har blitt rost opp i skyene ved hver anmeldelse, så det er noe folk forbinder med kvalitet. De har fått en merkestatus. Det betyr derimot ikke at det automatisk er gode telefoner. Dine argumenter faller igjennom.

Edge er jo et eksempel på forskjellen mellom Samsung og de andre. Objektivt så er jo telefonen bedre uten den kanten. Likevel så tok Samsung ekstra betalt for den. Og folk kjøpte edge, mer enn flat. Så det har bare blitt mer og mer edge. Det jeg føler de fleste som kjøper Nexus og OnePlus ikke forstår er at folk har forskjellige syn på hva som er en bra telefon. Både Apple og Samsung er flinke på å vite hva "vanlige" folk vil ha. Og ingen av dem er ute etter å lage telefoner for entusiaster egentlig. Jeg ville sagt at det sluttet etter Note 4 for Samsung. Mye mer enn Note 7 så synes jeg Note 5 ødela serien. Nå er det jo bare en stor Galaxy med pen. Før var det noe spesielt.

Hva du føler om Nexus-brukere er irrelevant. Har du eksempler på dette? Samsung er flinke til å stjele oppmerksomheten, det skal de ha.

Du nevnte forresten at sjefen er siktet for korrupsjon, som er pågående, og ikke historie. Det med koding er heller ikke historie, fordi du mener at pga det så er de dårlige uavhengig av tid. Hvis du ser på historien oppover har det skjedd mye i filosofien for Samsungs SW. Det har vært store forbedringer der. Antall gimmicker er kraftig redusert, antallet forehåndsinstallerte programmer er langt mindre og flyttet til appbutikk som valgfrie istedenfor. Det er eksempel på historie. Hvis du bare sier at uavhengig av tid så kan de ikke programmere, så er du bare ute etter å si noe negativt om dem.

Du forstår ikke begrepet historie. Historie kommer fra gresk og betyr "undersøkelse, kunnskap fått gjennom undersøkelse". I presis tale brukes det om å studere hendelser som har skjedd gjennom skriftlig informasjon. Alt det jeg beskrev har skjedd. At det fortsatt har ettervirkninger er en annen sak. 2. Verdenskrig har fortsatt ettervirkninger, og man leter fortsatt etter rømte SS-offiserer. Du kan se på presidentvalget i 2016 igjennom historiske øyne også. Du kan til og med se på gårsdagen gjennom historiske øyne.

Jeg har aldri sagt at de er dårlige uavhengig av tid, men 3 år tilbake er ganske nærstående i tid? Igjen, stråmann. Les og forstå det jeg skriver.

Så du kan si før var det mye mer bloatware, gimmick osv, men oppover tiden og spesielt med S6 så ble det mye bedre i det som er et klart skille i strategien etter dårlige salgstall for en ikke så god S5. Som viser at Samsung fortsatt har evnen til å endre seg når det går dårlig. Samtidig så gjenstår det en del jobb fortsatt, f.eks med RAM managment.(jeg forstår ikke hvorfor det er så dårlig hos Samsung).

Men S6 hadde fortsatt en ganske vesentlig mangel når det gjaldt touchwiz lag.

EDIT: Såvidt jeg kan se har du nå ved minst 3 anledninger vridd mine påstander til noe helt annet. Har du tenkt i det minste å si unnskyld for dette?

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Gode salgstall og å bli rost opp is skyene ville jeg sagt er rimelig bra grunnlag for å være et godt produkt, men du vet åpenbart mer en alle andre. Flott for deg :)

"S6 hadde fortsatt en ganske vesentlig mangel når det gjaldt touchwiz lag."

Du kan komme med greske sitater så mye du vil, men dette viser jo at du fortsatt ikke forstår. Bedre != helt uten problemer. Hvis du hadde brukt Samsung enheter opp gjennom tidene ville du muligens forstått. Jeg har og hatt tilfeller med slik input lag for tastatur, men aldri reproduserbart, så dette er jo åpenbart bare en bug. Bugs finnes i alle telefoner, det er ikke TW lag, men jaja. Hvis noe skjer på en Galaxy er det vel TW søppel automatisk. 

Jeg har satt påstandene dine på spissen, ikke vridd dem til å mene noe annet. Og noen av dem klarer jeg bare ikke å forstå. Slik som den med at Samsung ikke programmere eller hva du nå enn mener. Hvis jeg har fått noe slik galt så er det bare fordi jeg ikke forstår hvordan det fungere. Så beklager om noe slikt ble galt hvis det er det du er mest opptatt av. Jeg prøver ikke å vri på påstandene dine om du tror det.

Men hvis du ikke en gang kan være enig i at TW har blitt bedre i løpet av 7 år, men bare trekker frem bugs som svar på det så ville jeg sagt det er rimelig håpløst. Din mening kommer nok neppe til å endres. Så du får kose deg med din "rene" eller nesten "rene" Android du. Og jeg trenger helt ærlig ikke noen til å fortelle meg at min telefon som ikke lagger lagger, for jeg vet liksom at det ikke er sant.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Gode salgstall og å bli rost opp is skyene ville jeg sagt er rimelig bra grunnlag for å være et godt produkt, men du vet åpenbart mer en alle andre. Flott for deg :)

Det er akkurat dette argumentet jeg prøver å moderere litt. Ja, Samsung har fått god kritikk, men som jeg påpekte innledningsvis, har også Samsung Galaxy Sx mange problemer som ikke kan avdekkes av en anmeldelse av bruk over et par uker. Salgstall er igjen ingen direkte indikasjon på kvalitet.

"S6 hadde fortsatt en ganske vesentlig mangel når det gjaldt touchwiz lag."

Du kan komme med greske sitater så mye du vil, men dette viser jo at du fortsatt ikke forstår. Bedre != helt uten problemer. Hvis du hadde brukt Samsung enheter opp gjennom tidene ville du muligens forstått. Jeg har og hatt tilfeller med slik input lag for tastatur, men aldri reproduserbart, så dette er jo åpenbart bare en bug. Bugs finnes i alle telefoner, det er ikke TW lag, men jaja. Hvis noe skjer på en Galaxy er det vel TW søppel automatisk. 

Jeg har brukt Samsung-enheter opp igjennom tidene :) Selvfølgelig er det en bug med input-lag, og det er det som gjør det ekstra ille. Med TW klarer man faktisk å reprodusere det ganske greit.

The worst hiccups and stutters – or delays – happen only every now and then, but the phone itself is simply slower than its competitors at nearly every action. We have tested the application launch times, both hot and cold, of the Note 7 under the same conditions as our other devices and found it trailing behind not just other Snapdragon 820 phones like the OnePlus 3 and HTC 10, but also the year-old Nexus 6P running on Android’s latest preview. Considering that Samsung packs the cream of today’s processing power with its UFS 2.0 storage, LPDDR4 RAM and the Snapdragon 820, we can begin to entertain the notion that something went wrong with Samsung’s implementation.

Det er flott at du kvalifiserer det som en bug, men det gjør det ikke greit. Selvfølgelig er det en bug i systemet. Har jeg forresten sagt at TW er søppel?

Jeg har satt påstandene dine på spissen, ikke vridd dem til å mene noe annet. Og noen av dem klarer jeg bare ikke å forstå. Slik som den med at Samsung ikke programmere eller hva du nå enn mener. Hvis jeg har fått noe slik galt så er det bare fordi jeg ikke forstår hvordan det fungere. Så beklager om noe slikt ble galt hvis det er det du er mest opptatt av. Jeg prøver ikke å vri på påstandene dine om du tror det.

Du kaller dette for å sette ting på spissen:

Ehm, OnePlus og Nexus mister aldri noe ytelse over tid, men Samsung gjør det garantert etter 1 år?

Selv om jeg aldri sa det var garantert.

Så når Samsung gjør en feil så vet du garantert at det var med vilje og ingen brydde seg. Når Intel gjør en feil så må en se på "årsaken" og "hva som blir gjort".

Selv om jeg ved kun en anledning og en feil antydet dette var tilfellet ved Samsung, og dro frem andre feil jeg ikke påsto var med vilje.

Hvis du bare sier at uavhengig av tid så kan de ikke programmere, så er du bare ute etter å si noe negativt om dem.

Jeg har heller aldri sagt at de er uavhengig av tid.

Alle disse tre eksemplene er topp eksempler for stråmann. Du argumenterer mot en annen posision enn hva jeg har stått for. Det er ikke å sette på spissen. Du må vel være enig i at du må argumentere mot de faktiske påstandene?

Men hvis du ikke en gang kan være enig i at TW har blitt bedre i løpet av 7 år, men bare trekker frem bugs som svar på det så ville jeg sagt det er rimelig håpløst. Din mening kommer nok neppe til å endres. Så du får kose deg med din "rene" eller nesten "rene" Android du. Og jeg trenger helt ærlig ikke noen til å fortelle meg at min telefon som ikke lagger lagger, for jeg vet liksom at det ikke er sant.

Har jeg sagt at TW ikke har blitt bedre på 7 år?

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

"the always-delayed multi-tasking menu of the Galaxy Note 4,"

Det stemmer ikke. Jeg har ikke noe slik. Så det at noen sier på forum at de opplever dårlig ytelse, betyr ikke at alle har det.. Som nettopp var poenget mitt da. Dette skal være noe som åpenbart alltid skal skje.

Og beklager, men jeg kan trykke så mye jeg vil på tastaturet, men det låser seg aldri opp. Av og til derimot så vil det være lag, men det er helt tilfeldig. Og det han har der ser ikke akkurat ut som et Samsung tastatur heller da....

Eneste jeg ser der er når du skal dele noe. Kommer opp med en gang, men så laster det inn noen andre muligheter senere. Altså den henter data fra en 3.part app da, så alle apper osv kommer opp med den gang, men den henter inn nylige kontakter fra Messenger. Det er åpenbart hverken bug eller lag, personlig synes jeg de kunne latt være da. Dårlig løsning. 

Men selv i den artikkelen klarer han å påpeke at TW har blitt bedre. Er det og ikke litt ironisk at folk som mener alt ikke kommer frem i en kort test av en mobil samtidig og ikke klarer å se at et godt bilde av brukererfaringer kommer frem av spesialiserte teknologiforum? Og ikke er klar over at ingen klager over en telefon som gjør det den skal, eller er spesielt glad for at telefonen gjør, du vet, det den skal? Så de fleste som skriver klager over noe. Det at det er hele tiden er så mye folk som klager er åpenbart ikke rart derimot.... Det betyr jo at masse folk faktisk kjøper dem da, selv om de klager og. Og tror helt seriøst review nettsteder at de fleste kjøper en Galaxy, fordi de gjorde det bra i benchmarks? Det er jo ikke det. Jeg vet om folk som definitivt er teknologiinteresserte, men som ikke er klar over at iPhone gjør det veldig bra i benchmarks, men bryr seg ikke om telefonen gjør det bra eller ikke. Så tror det kan være mulige å roe litt ned på å si hvor dårlig Galaxy er, spesielt basert på et tilbakemeldingsgrunnlag som er statistisk ekstremt urepresentativt. Og nettsider som snakker om ting som "alltid" skjer, men jeg ikke klarer å reprodusere.

Det er kanskje ikke det beste lengre, men så ille som du skal ha det til å være er det ikke. Jeg har vært fornøyd med mine telefoner så langt. Telefoner som varer, og jeg kan bruke lenge. Det er viktig. Og ingen kommer til å overbevise meg om at du kan bare trykke raskt på bokstaver, eller skrive etter du låser den opp og du vil alltid få delay. Jeg har brukt telefonen min lenge, hver dag. Det stemmer ikke, sorry.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

"the always-delayed multi-tasking menu of the Galaxy Note 4,"

Det stemmer ikke. Jeg har ikke noe slik. Så det at noen sier på forum at de opplever dårlig ytelse, betyr ikke at alle har det.. Som nettopp var poenget mitt da. Dette skal være noe som åpenbart alltid skal skje.

Og beklager, men jeg kan trykke så mye jeg vil på tastaturet, men det låser seg aldri opp. Av og til derimot så vil det være lag, men det er helt tilfeldig. Og det han har der ser ikke akkurat ut som et Samsung tastatur heller da....

Har jeg sagt dette skal skje med alle hele tida? Hvis det hadde skjedd hele tida, hadde jeg forventet at QA hos Samsung hadde tatt seg av problemene, eller hva?

Eneste jeg ser der er når du skal dele noe. Kommer opp med en gang, men så laster det inn noen andre muligheter senere. Altså den henter data fra en 3.part app da, så alle apper osv kommer opp med den gang, men den henter inn nylige kontakter fra Messenger. Det er åpenbart hverken bug eller lag, personlig synes jeg de kunne latt være da. Dårlig løsning. 

Men selv i den artikkelen klarer han å påpeke at TW har blitt bedre. Er det og ikke litt ironisk at folk som mener alt ikke kommer frem i en kort test av en mobil samtidig og ikke klarer å se at et godt bilde av brukererfaringer kommer frem av spesialiserte teknologiforum? Og ikke er klar over at ingen klager over en telefon som gjør det den skal, eller er spesielt glad for at telefonen gjør, du vet, det den skal? Så de fleste som skriver klager over noe. Det at det er hele tiden er så mye folk som klager er åpenbart ikke rart derimot.... Det betyr jo at masse folk faktisk kjøper dem da, selv om de klager og. Og tror helt seriøst review nettsteder at de fleste kjøper en Galaxy, fordi de gjorde det bra i benchmarks? Det er jo ikke det. Jeg vet om folk som definitivt er teknologiinteresserte, men som ikke er klar over at iPhone gjør det veldig bra i benchmarks, men bryr seg ikke om telefonen gjør det bra eller ikke. Så tror det kan være mulige å roe litt ned på å si hvor dårlig Galaxy er, spesielt basert på et tilbakemeldingsgrunnlag som er statistisk ekstremt urepresentativt. Og nettsider som snakker om ting som "alltid" skjer, men jeg ikke klarer å reprodusere.

Det er kanskje ikke det beste lengre, men så ille som du skal ha det til å være er det ikke. Jeg har vært fornøyd med mine telefoner så langt. Telefoner som varer, og jeg kan bruke lenge. Det er viktig. Og ingen kommer til å overbevise meg om at du kan bare trykke raskt på bokstaver, eller skrive etter du låser den opp og du vil alltid få delay. Jeg har brukt telefonen min lenge, hver dag. Det stemmer ikke, sorry.

Igjen, har jeg noengang skrevet at TW ikke har blitt bedre? Og har du testet telefonen din opp mot andre liknende telefoner for å gjøre samme eksperimenter som i artikkelen? Det finnes også andre sammenlikninger, for eksempel med S7 Edge mot Pixel XL mot One Plus 3T, hvor S7 Edge blir knust i oppstartstider, selv om de tre viser ganske like benchmarks. Mener du at dette ikke er et softwareproblem hos TW/Samsung, og en klar ulempe med telefonen? Og er ikke dette noe som passer ganske godt inn i historien om Samsung Galaxy S-serien: Historien om softwareproblemer?

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Nettsiden du linket til skriver det skjer hele tiden, så det var det jeg refererte til, det burde komme klart frem av sitatet. Og det ser ut som om han bruker et 3. part tastatur, så  usikker på hvordan det i så fall er Samsung sin feil.

Du har ikke skrevet at TW ikke blir bedre,  men når jeg tar opp at du ikke skriver det er bedre sier du:

"Hvor har jeg sagt TW ikke blir bedre?"

"TW på S7 suger"

Og da blir jeg ikke overbevist om at du faktisk synes det for å si det sånn. Du er bare opptatt av å påpeke alle feil du kan finne med TW. Utelukkende 100% negativt fokus. Jeg har skrevet både bra og dårlige ting, men du klarer bare den ene tingen.

Du er klar over at jeg nevnte slike app-tester før du gjorde det, ikke sant? Spar meg.

Folk som sier TW er en klar ulempe... Ja de selger bare titalls millioner telefoner fordi de er flinke med reklame. Det er sånn det er. Samsung suger, de har bare bra reklamebudsjett. Bare ikke kom med slike analyser på jobbintervju, fordi jeg har en følelse av at ingen selskaper anser det som en fullstendig analyse. Og jeg tror du skal slite med å bevise at et produkt som har solgt så bra over så langt tid er dårlig. Lykke til. For de fleste reviews sier det er en strålende telefon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Du har ikke skrevet at TW ikke blir bedre, men når jeg tar opp at du ikke skriver det er bedre sier du:

"Hvor har jeg sagt TW ikke blir bedre?"

"TW på S7 suger"

Det siste sitat har jeg aldri skrevet. Vennligst unngå å misitere meg på denne måten.

Resten av innlegget viser at du har misforstått alle andre poenger jeg har dratt frem.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...