Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Onanerer i skogen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jeg sjuk i hue? Eller er det fler som gjør det?

Anonymous poster hash: a438e...bda

Så lenge du ikke plager eller sjenerer andre mennesker, så er det bare å slå seg løs. Bare ikke splooge der andre kan risikere å tråkke i det eller få det på seg.

Anonymous poster hash: a43c9...8ee

Lenke til kommentar

Hei, jeg har prøvd det en gang. Det var en helt grei opplevelse. Tror ikke at jeg er spesiellt ekshibisjonistisk av meg. Og jeg tror heller ikke jeg hadde så mye denne trangen til å oppsøke situasjoner der jeg kunne bli oppdaget. Heller stikk motsatt, så forvisset jeg meg om at jeg ikke skulle bli oppdaget så lett ihvertfall.

Det er jo utrolig hvor det finnes folk hen, men heldigvis så er jo noen skoger litt fristed fra å møte på folk også, alt etter hvilken du velger deg ut.

Jeg var bare kåt der og da, ikke noe spesiellt annet. Og jeg har vel ikke for vane å bli så ofte kåt, og holder runkingen mye til hjemme og innenfor husets fire vegger. Jeg er ikke trådstarter forresten.

Anonymous poster hash: fcb15...98e
Lenke til kommentar

Det var startet en  gang på vgs... det var jogg/gym i skogen flere måtte tisse så folk  gikk hit å dit for å gjøre sitt... jeg kunne ikke løpe rundt med en boner så da ble det å få det ut.. det var noe pirrende med det hele men det ble slutt på det etterhvert..

Anonymous poster hash: 1cb2a...c8a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Gjorde det en god del når jeg var yngre, men jeg kan desverre ikke regnes som en normal fyr :whistle:

Hæhæhæhæhæh :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Så lenge du ikke plager eller sjenerer andre mennesker, så er det bare å slå seg løs. Bare ikke splooge der andre kan risikere å tråkke i det eller få det på seg.

Kan folk skades av å komme i kontakt med det?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Kan folk skades av å komme i kontakt med det?

Nei, ikke uten at du har en kjønnssykdom.

Lenke til kommentar

Det var startet en  gang på vgs... det var jogg/gym i skogen flere måtte tisse så folk  gikk hit å dit for å gjøre sitt... jeg kunne ikke løpe rundt med en boner så da ble det å få det ut.. det var noe pirrende med det hele men det ble slutt på det etterhvert..

Anonymous poster hash: 1cb2a...c8a

Kjenner meg igjen i det der med å få boner i utide. Har jeg et kraftig morgenbrød, så kan det være greit å få sluppet litt på trykket. Morgenbrød kan komme når som helst bare man har en ålreit hvilestund. Så ettermiddag, kveld og når som helst når man gjerne har planer om å møte folk.

Men, kanskje det er mer naturlig at en bare får boner, og ikke skjemmes over det i lag med andre. Vi er tross alt mannfolk, og bør være stolt av det? Anonymous poster hash: fcb15...98e

Lenke til kommentar

Eg har onanert i skauen ett par ganger, og hatt sex der og ett par ganger.

For min del er det frihetsfølelsen kombinert med å kunne bli oppdaget. Eg gjør alltid alt eg kan for å ikke bli oppdaget eller overraske noen, men det er alltid en liten risiko uansett. Så veldig spennende :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...