Gå til innhold

Evry i sluttfasen med oppkjøp som gir kjerneløsning til 50 nye banker

Gjest Marius B. Jørgenrud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags arbeidstakere ønsker å jobbe i Evry? Har opplevd bare rot med de. Satt i ukentlige statustmøter for å få installert 1 server i 6 måneder. Til slutt måtte vi betale en ekstra for å fåt det utført.

Så du deltok i 24 møter før du gav opp?

De fleste med vett i hodet ville gitt seg etter møte nummer 4.

Lenke til kommentar

Hva slags arbeidstakere ønsker å jobbe i Evry? Har opplevd bare rot med de. Satt i ukentlige statustmøter for å få installert 1 server i 6 måneder. Til slutt måtte vi betale en ekstra for å fåt det utført.

Så du deltok i 24 møter før du gav opp?

De fleste med vett i hodet ville gitt seg etter møte nummer 4.

Hmm. Jeg var ikke it-sjef i "det store norske konsernet". De var luringenen der som hadde valgt Evry.

Lenke til kommentar

Det skal vel strengt tatt være så få ansatte i Evry som overhode mulig. Mest mulig skal vel outsources til India og andre steder?

Lenke til kommentar

Greie folk der som virker kompetente på utsiden, men det tok mange, mange uker med mas fra en av deres større kunder for å kunne implementere løsningen de ville prøve fra mitt firma. Gruer meg allerede til kontraktsimplementeringen... :dontgetit:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...