Fotoskrulla Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Bryllupskaka Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Flotte bilder, best de i farger. Sunnmørsk kakebord har jeg også opplevd mange ganger. Dugnadsånden og samarbeidet på Sunnmøre er noe vi alle må ta på alvor, også vi på Nordmøre:-). Ha en fin dag! Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Her ser det jaggu ut til at fotografen har tatt kaka - he he. Ikke akkurat et motiv det er lett å ta et spennende og interessant bilde av heller dette. Roar 1 Lenke til kommentar
h-a Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Kaka ser jo god ut, og hvis du tok flere bilder, kunne en variant vært å tatt fra lengre avstand, og fjernet stolene i bakgrunnen. Litt mørk på min skjerm 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Det er ikke nødvendig å gjøre det så overdådig , det er ikke det som gjør den gode stemningen . Gode venner og god og hjemmelaget mat gjør susen . Flott og stemningsfullt bryllupskakebilde . Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2017 Flotte bilder, best de i farger. Sunnmørsk kakebord har jeg også opplevd mange ganger. Dugnadsånden og samarbeidet på Sunnmøre er noe vi alle må ta på alvor, også vi på Nordmøre:-). Ha en fin dag! Mvh Gunnar Her ser det jaggu ut til at fotografen har tatt kaka - he he. Ikke akkurat et motiv det er lett å ta et spennende og interessant bilde av heller dette. Roar Kaka ser jo god ut, og hvis du tok flere bilder, kunne en variant vært å tatt fra lengre avstand, og fjernet stolene i bakgrunnen. Litt mørk på min skjerm Det er ikke nødvendig å gjøre det så overdådig , det er ikke det som gjør den gode stemningen . Gode venner og god og hjemmelaget mat gjør susen . Flott og stemningsfullt bryllupskakebilde . Alec Hei alle sammen! Kaka var kjempegod den, selv om bildet ble litt sånn bob bob. Men den er i alle fall dokumentert! Jeg så med en gang jeg åpnet bildet mitt på pc'n på jobb at bildet var for mørkt. Når jeg redigerer ser det litt annerledes ut, jeg bruker da et Samsung nettbrett med veldig lyssterk og fargerik skjerm. Tusen takk for kommentarene gutter! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2017 Da har jeg lagt ut en ny versjon. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Smuk kage ser bestemt lækker ud..håber det var en dejlig dag for de nygifte :-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2017 Smuk kage ser bestemt lækker ud..håber det var en dejlig dag for de nygifte :-) Det ble en fin dag og kaken var god Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg