bensin16 Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 hmm.. er det det samme som "radiatoren" på en bil? har en radiator fra mazda 626 her.. er det liksom "register i varmeapparat på bilen" ? :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Nei. Registeret i ett varmeapperat er radiatoren i varmeapperatet, slik det blir varme av apperatet. Radiatoren som du har, er sikkert den som sitter fremme i bilen, og skal kjøle kjølevæska til bilen. Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Har du plass til radiatoren så blir jo det ganske effektiv kjøling da Men er vel litt stor for de fleste... Lenke til kommentar
bensin16 Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 Jeg tenkte å legge den på taket ut i snøen..trenger jeg ekstra pumpe for å holde i gang denne? blir jo GANSKE mye vann inni radiatoren og rundt i slangene som skal presses rundt.. tenkte jo på aquavia 1300...2280l/timen.. men det er vel målt uten noe motstand? eller er det 2280l/time UANSETT hvor mye vann det er/hvor lange slanger/store radiatorer jeg har.:] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå