Tor Rasmussen Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 (endret) Hei.Jeg trenger å kjøpe en forlengerversjon av denne kabelen på ebay eller hvor noen foreslår.Men hva heter den?(Den er liten, ca så bred som 3 tagger på en gaffel) Den er montert på enden av en liten chip som gjør dvd-spilleren sonefri, men jeg ønsker å ha en forlenger slik at jeg kan teste med og uten chip i gitte tilfeller, uten å åpne hele spilleren. Endret 28. mars 2017 av Tor Rasmussen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Lenge siden jeg så noe slikt.Dette er vel en "optical drive audio connector" aka "CD-IN" til en IDE CD/DVD-"stasjon". Fulgte med når man kjøpte slike. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 (endret) 4pin JST https://www.sparkfun.com/products/9916 Fant ingen med samme låsemekanisme på ebay. Endret 28. mars 2017 av Mr. A Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 29. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2017 Takker.4pin JST ser ut til å stemme. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Jeg kjenner den som mini molex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå