Ragnar Skj Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Leangbukta, Asker kommune - retning Oslo Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Flott landskapsbilde , som du sier blir det vel en del endringer i motiver når det fylles opp av flere båter . Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Blir nok liv og røre her framover. Jeg ser dette på stor skjerm og og bildet er fantastisk skarpt og flott når jeg zoomer inn på detaljene. Bra kamera du har! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2017 Flott landskapsbilde , som du sier blir det vel en del endringer i motiver når det fylles opp av flere båter . Alec Det går vel enda noen uker før det det er fullt opp med båter der. Vårdagene nå er nok kommet litt på forskudd. Taker for kommentar. Skj Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Sommerfølelse i dette fine bilde mvh Torhild Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2017 Blir nok liv og røre her framover. Jeg ser dette på stor skjerm og og bildet er fantastisk skarpt og flott når jeg zoomer inn på detaljene. Bra kamera du har! Mvh Fredrik Du har jo samme kamra selv, så du vet hva det står for. Kjempegodt kamera og meget gode objektiver. (Og XT2 som jeg også har er minst like godt) Takker for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2017 Sommerfølelse i dette fine bilde mvh Torhild Tusen takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg