Cthulhu Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Apple har sluppet iOS 10.3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 For en gledelig overraskelse at Nightshift fungerte på min mid 2013 Air også Støtten var ikke tilstede under en beta jeg testet, og Flux. fikk fortsatt se sin rett på maskinen. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Og fremdeles går det ikke ann å laste ned via 3G/4G 4 Lenke til kommentar
skjetnis Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Og fremdeles går det ikke ann å laste ned via 3G/4G Min var på 2.4gb, så godt er det 1 Lenke til kommentar
clinton Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Og fremdeles går det ikke ann å laste ned via 3G/4G Min var på 2.4gb, så godt er det min er på 600mb og jeg er i utlandet de neste 4 ukene uten wifi. Men med god 4G Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Og fremdeles går det ikke ann å laste ned via 3G/4G Min var på 2.4gb, så godt er det buhu, Apple skal ikke legge seg opp i hvordan folk bruker sin kvote, jeg har 60GB kvote og lastet ned min Nugatt update over 4G. Lenke til kommentar
Oddmi Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Og fremdeles går det ikke ann å laste ned via 3G/4GMin var på 2.4gb, så godt er det buhu, Apple skal ikke legge seg opp i hvordan folk bruker sin kvote, jeg har 60GB kvote og lastet ned min Nugatt update over 4G. Apple legger seg ikke opp i hvordan folk bruker sin kvote, jeg oppdaterte iPhone, iPad og Macbook via 4G, bruker en liten trådløs ruter pga fantastisk tregt nettverk her jeg bor. Men gratulerer at du fikk Nugatti, er jo bare ca 7 mnd siden det kom. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Og fremdeles går det ikke ann å laste ned via 3G/4GMin var på 2.4gb, så godt er det buhu, Apple skal ikke legge seg opp i hvordan folk bruker sin kvote, jeg har 60GB kvote og lastet ned min Nugatt update over 4G. Apple legger seg ikke opp i hvordan folk bruker sin kvote, jeg oppdaterte iPhone, iPad og Macbook via 4G, bruker en liten trådløs ruter pga fantastisk tregt nettverk her jeg bor. Men gratulerer at du fikk Nugatti, er jo bare ca 7 mnd siden det kom. Hvem sier at jeg har Samsung? Naxus! 1 Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Noen som har oppdatert sin 5s med denne oppdateringen og vil dele batteri og hastighets opplevelse med meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå