Thoto79 Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Det er viden kjent, noe selv de borgelige partier har innrømmet i ettertid, at Stoltenberg regjeringen taklet finanskrisen så glimrende at vi som eneste landet i vesten knapt merket at verdens økonomi holdt på å snuble over stupet. https://youarenotsosmart.com/2010/09/11/the-texas-sharpshooter-fallacy/ Du mener det var helt tilfeldig? Har det ingenting å si hvilke politiske grep man gjør, bare å la det skure å gå sin gang og vi ender samme sted? Tror samfunnsøkonomer samt alle med noe som helst mellom øra er uenige med deg der Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Du mener det var helt tilfeldig? Har det ingenting å si hvilke politiske grep man gjør, bare å la det skure å gå sin gang og vi ender samme sted? Tror samfunnsøkonomer samt alle med noe som helst mellom øra er uenige med deg der Jeg kan ikke anse det som bevist at Stoltenberg reddet Norge fra finansiell katastrofe. 1 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Du mener det var helt tilfeldig? Har det ingenting å si hvilke politiske grep man gjør, bare å la det skure å gå sin gang og vi ender samme sted? I 2008 ble vi reddet av OPEC. De kuttet produksjonen og oljeprisen økte. Var dette Stoltenbergs fortjeneste? Føler egentlig det blir meningsløst å gi noen fortjeneste for god økonomisk styring, fordi høyresiden og venstresiden har nesten samme økonomisk politikk. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Du mener det var helt tilfeldig? Har det ingenting å si hvilke politiske grep man gjør, bare å la det skure å gå sin gang og vi ender samme sted? I 2008 ble vi reddet av OPEC. De kuttet produksjonen og oljeprisen økte. Var dette Stoltenbergs fortjeneste? Føler egentlig det blir meningsløst å gi noen fortjeneste for god økonomisk styring, fordi høyresiden og venstresiden har nesten samme økonomisk politikk. Det hørtes ikke sånn ut med tanke på hva som lirte seg ut av gapet på Frau Jensen i den forbindelse, siden hennes botemiddel var vel mye stikk motsatt av hva som ble gjort, anbefalt og som beviselig fungerte. Noen ganger er det best å sperre opp øra og lære av bedrevitende istedenfor å tviholde på egne økonomiske kjøkkenteorier, man skulle jo tro at Norges beste var målet også for disse populister. Noen ganger så har jeg dessverre mine tvil om akkurat det. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Det hørtes ikke sånn ut med tanke på hva som lirte seg ut av gapet på Frau Jensen i den forbindelse, siden hennes botemiddel var vel mye stikk motsatt av hva som ble gjort, anbefalt av mine meningsfeller og som jeg mener beviselig fungerte. Noen ganger er det best å sperre opp øra og lære av bedrevitende istedenfor å tviholde på egne økonomiske kjøkkenteorier, man skulle jo tro at Norges beste var målet også for disse populister. Noen ganger så har jeg dessverre mine tvil om akkurat det. FRP er et parti på 15%, hva Siv Jensen sier er ikke spesielt interesant når høyresiden i praksis gjennomfører nesten samme politikk som venstresiden. Jeg har gjort en liten korreksjon i ditt innlegg. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Det er viden kjent, noe selv de borgelige partier har innrømmet i ettertid, at Stoltenberg regjeringen taklet finanskrisen så glimrende at vi som eneste landet i vesten knapt merket at verdens økonomi holdt på å snuble over stupet. Right. http://www.xe.com/currencycharts/?from=NOK&to=USD&view=10Y Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Det er viden kjent, noe selv de borgelige partier har innrømmet i ettertid, at Stoltenberg regjeringen taklet finanskrisen så glimrende at vi som eneste landet i vesten knapt merket at verdens økonomi holdt på å snuble over stupet. Right. http://www.xe.com/currencycharts/?from=NOK&to=USD&view=10Y Alt er relativt, Norge landa på begge bein her og det var ikke helt tilfeldig. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Det er viden kjent, noe selv de borgelige partier har innrømmet i ettertid, at Stoltenberg regjeringen taklet finanskrisen så glimrende at vi som eneste landet i vesten knapt merket at verdens økonomi holdt på å snuble over stupet. Right. http://www.xe.com/currencycharts/?from=NOK&to=USD&view=10Y Alt er relativt, Norge landa på begge bein her og det var ikke helt tilfeldig. Som du også kan se gjør dollaren det bedre i dag. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Alt er relativt, Norge landa på begge bein her og det var ikke helt tilfeldig. Definitivt ikke tilfeldig, men det er ikke APs fortjeneste. Tross alt, Høyre styrte i 2001 til 2005. Lenke til kommentar
Alle Trønderske Parti Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Norge er vell litt jukseland og er vell ingen parti som vil gjøre noen forskjed vil altid bli styrt på en dum måte som rett og slett er idiotisk Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Om AP,SV og SP vinner valget i 2017 så vil Norge bli styrt på samme måte som før. Det er mange som har glemt hvor ille det var i 2013. http://stortingsvalget2017.wordpress.com/ Vi hadde det helt utmerket og var steinrike i 2013 også. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå