Döden Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hva mener dere om den ? Lik god som bøkene ? Bare lurte. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Har bare sett trilogien. Den er über. Absolutt verdt pengene (bokssettet, altså). Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Sett triologien på film og Lest den første boka av Mario Puzo som den første filmen er basert på.. Jeg synes de er helt råe begge to (film og bok, that is..! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Flott å høre, i og med at jeg elsket boka/bøkene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 filmene er veldige bra, men jeg syns de har blitt litt overvurdert. jeg synes blandt anet at Once upon a time in america er bedre, men så er det bare en film også da. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 filmene er veldige bra, men jeg syns de har blitt litt overvurdert.jeg synes blandt anet at Once upon a time in america er bedre, men så er det bare en film også da. Men til gjendgjeld lang De skulle ha fokusert mer på hvordan oppveksten til Noodles og kameratene var. Dvs. hvordan han fikk mer og mer makt. Elsker sånne filmer; "from nothing to something". Er vel kanskje en grunn til at jeg digger Goodfellas, Gudfaren (part 2) og Scarface Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 jeg syns også Goodfellas var bedre en gudfaren trilogien Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Det er rett og slett umulig å overgå Gudfaren-filmene. Sant nok; GoodFellas, Scarface, Once Upon a Time in America og diverse andre gangster epos er sterke kandidater, men like geniale karakterer, like bra fotografi og historie er ikke å finne i noen andre filmer. Puzo og Coppola's filmer satt en standard som ingen har klart å overgå... ennå. Skulle noen mot formodning like en eller annen mafiafilm bedre enn Gudfaren, er det bare en ting å si; smak og behag. (Men kritikerne er enige) Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Seff, det er de beste filmene som ever har blitt laga. Setter ikke noen rate på 1ern og 2ern fordi jeg synes at de var like bra mens 3ern var wtf happend`? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 De to første filmene er veldig bra, ja. Noe av det beste jeg har sett. De fanger ulike temaer sammen på ulike plan som appellerer til ulike folk på ulike plan... En slik variasjon i en film er det svært sjelden av og jeg tror det aldri kommer igjen. [ignore] Film nr 3 [/ignore] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Det er rett og slett umulig å overgå Gudfaren-filmene. Sant nok; GoodFellas, Scarface, Once Upon a Time in America og diverse andre gangster epos er sterke kandidater, men like geniale karakterer, like bra fotografi og historie er ikke å finne i noen andre filmer. Puzo og Coppola's filmer satt en standard som ingen har klart å overgå... ennå. Skulle noen mot formodning like en eller annen mafiafilm bedre enn Gudfaren, er det bare en ting å si; smak og behag. (Men kritikerne er enige) 1464389[/snapback] publikum også Link Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Gudfaren er fantastisk. Denne bumpen er fantastisk. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Gudfaren er en av de desidert beste trilogiene og enkeltfilmene (1 og 2) noensinne lagd. Al Pacino og Marlon Brando storspiller. Stilen er helt genial og finnes ikke i noe annet verk. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg syns ærlig talt ikke at det er en av de beste trilogiene, altså. Treeren er jo en skam! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Den er vel ikke helt en skam, men jeg skal innrømme at den ikke er i nærheten av 1 og part 2. Helt bra film sett bort ifra 1 og 2. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Trodde filmene var overvurdert før jeg så de. Ble positivt overrasket så anbefaler alle til å se trilogien. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Disse er vel blant de beste filmene jeg har sett... anbefales til alle! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Kjøpte boksen for 179,- og jeg synes den er meget bra. Film nr.3 er dog ikke like bra som de 2 første. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 treeren kunne vel ikke blitt like bra, da mesteparten av skuespillerne fra de to første filmene er drept før treeren begynner. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 treeren kunne vel ikke blitt like bra, da mesteparten av skuespillerne fra de to første filmene er drept før treeren begynner. 5762714[/snapback] Hvis dere ikke har sett de 2 første filmene, så IKKE LES SPOILEREN! Måtte bare skrive det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå