Gå til innhold

Gudfaren triologien

Döden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
filmene er veldige bra, men jeg syns de har blitt litt overvurdert.

jeg synes blandt anet at Once upon a time in america er bedre, men så er det bare en film også da.

Men til gjendgjeld lang ;)

De skulle ha fokusert mer på hvordan oppveksten til Noodles og kameratene var. Dvs. hvordan han fikk mer og mer makt. Elsker sånne filmer; "from nothing to something".

Er vel kanskje en grunn til at jeg digger Goodfellas, Gudfaren (part 2) og Scarface :)

Gjest Slettet+9817234daf

Det er rett og slett umulig å overgå Gudfaren-filmene. Sant nok; GoodFellas, Scarface, Once Upon a Time in America og diverse andre gangster epos er sterke kandidater, men like geniale karakterer, like bra fotografi og historie er ikke å finne i noen andre filmer. Puzo og Coppola's filmer satt en standard som ingen har klart å overgå... ennå. Skulle noen mot formodning like en eller annen mafiafilm bedre enn Gudfaren, er det bare en ting å si; smak og behag. (Men kritikerne er enige)

• 2 år senere...
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Det er rett og slett umulig å overgå Gudfaren-filmene. Sant nok; GoodFellas, Scarface, Once Upon a Time in America og diverse andre gangster epos er sterke kandidater, men like geniale karakterer, like bra fotografi og historie er ikke å finne i noen andre filmer. Puzo og Coppola's filmer satt en standard som ingen har klart å overgå... ennå. Skulle noen mot formodning like en eller annen mafiafilm bedre enn Gudfaren, er det bare en ting å si; smak og behag. (Men kritikerne er enige)

1464389[/snapback]

publikum også Link

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...