_dAwn_ Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Leter etter en kriger, men husker ikke hvr han er... han sier at han har levd en mannsalder og bla bla bla bla men vil dø en krigers død. bli drept i kamp. tidligere har jeg ikke hatt nok exp. for å ta han. men har helt glemt hvor han er. noen som hvet hvem jeg mener og hvor han er. har en slik orc rustning mener jeg, fra topp til tå.... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Der er han orcen du mener? Som står ganske langt oppe i ei kløft på ett fjell? Tror det var litt under midten av kartet på østsiden han holdt til. Tror jeg..... Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Du mener kanskje han i fjellsiden utenfor Suran? Mener det står en kar som vil slåss der... Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 øst for suran, litt sør, ikke mere enn en fingerbredd på kartet. han heter foresten Umbra.. du har ikke sjangs til å slå han ned før du er lvl. 10 ca. bruker du magi så kan du ta han mye tidligere (jeg tok han på lvl 3 tror jeg.) Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 ja det er nok han jeg mener. skal ta knekken på han i morra da! takker og bukker for hjelpen. er snart lvl 50 så det skal nok ikke bli noe problem da! fikk liksom bare plutselig lyst til å ta knekken på han. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Bare følg veien bak suran tell det er ein lang oppoverbakke... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Når du kommer i nærheten får du et nytt punkt på kartet som heter "Orc's Point" ellerno sånt..lenge siden jeg spilte Morrowind nå. Men har runna både det og Tribunal..i sommer en gang. Endret 4. desember 2003 av Bitex Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 fant han og tok knekken på han.... gikk skuffende fort. har rundet morrowind, tribunal og bloodmoon. man det er mange sånne små oppdrag og ting som jeg ikke har gjort. er det noen som har forslag til plasser for å møte litt motstandt utenom det vanlige. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Har du difficulty på max? Hvis du så har det er er de eneste stedene med litt vanskelige fiender er solstheim og Mournhold.... Vvardenfell har nesten ikke noen vanskelige folk. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 får du mer exp points hvis du har vannskeligheten på max? har hatt den på midt i laget. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 får du mer exp points hvis du har vannskeligheten på max? har hatt den på midt i laget. Exp points? I ES3? Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 det jeg mente var i grunn når man går opp i lelvel Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Ok, jeg begynte nesten å lure på om du var så lite oppegående at du ikke hadde fått med deg at den ikke er "experience point" i ES3. Man får nok ikke skills til å gå opp fortere ved å sette difficulty slideren høyere (ikke direkte), da dette kommer ann på hvor mange ganger du gjør en ting (slår f.eks.) og ikke på hvor vanskelig motstanderen du slår er... Jeg tror det er slik i hvertfall Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 ja sant. det var i grunn det jeg også trodde. skal sette opp vanskelighetsgraden bare for å gjøre det litt... vanskeligere! hadde ikke tenkt på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå